رمان تلاقی جنایت و عدالت از MahshiD

رمان تلاقی جنایت و عدالت از MahshiD

نام رمان : رمان تلاقی جنایت و عدالت

به قلم : MahshiD(Kuro)

امتیاز : ۲ از ۵

تعداد صفحات :۱۳۰

حجم رمان : ۲.۳۳ مگابایت پی دی اف , ۰.۹۸  مگابایت نسخه ی اندروید , ۲۰۱ کیلو بایت نسخه ی epub

خلاصه ای از داستان رمان:
این جا یه جای معمولی نیست!
اینجا جاییه که عشق… جنایت… عدالت… ترس… شکنجه… انتقام… خون… تاریکی… ناامیدی به هم گره خوردن.
اینجا زندگی چهار نفر به هم گره خورده.
چهار نفر با گذشته های ناتموم!
گذشته هایی که روی همدیگه تاثیر مستقیم گذاشتن.
یه بخشش مشترک و حالا یه انتقام مشترک!
عدالت پیروز میشه یا شکست می خوره؟


فرمت رمان:pdf,apk,epub

دانلود رمان تلاقی جنایت و عدالت از MahshiD با فرمت pdf
دانلود رمان تلاقی جنایت و عدالت از MahshiD با فرمت apk
دانلود رمان تلاقی جنایت و عدالت از MahshiD با فرمت epub
دانلود رمان تلاقی جنایت و عدالت از MahshiD با فرمت java

صفحه ی اول رمان:

پو…ف اینم از سوال ۲۰۸!
کتاب ریاضیمو روی میز کوبیدم.
هنوز ۳۲۴ تا سوال مونده بود که حل نکرده بودم.
تازه متوجه شکم بی چارهام که داشت قاروقور میکرد شدم.
بلند گفتم:
-رین امشب نوبت توئه که شام درست کنی!

رین کانال تلویزیونو عوض کرد و گفت:
-نه امشب نوبت توئه، دیشب نوبت من بود!
ای بابا عجب رویی داره این بشر!
اگه من انقدر رو داشتم الان به عنوان سنگ پا با قیمت گزافی به فروش می رسیدم!
با ناراحتی گفتم:
-ولی تو که دیشب غذا درست نکردی! زنگ زدی از بیرون غذا آوردن!

با همون خونسردی اعصاب خردکنی که فقط هم مخصوص خودش بود(به زودی من رینو به خاطر همین خونسردیش خواهم کشت!) گفت:
-در هر صورت نذاشتم سرِ گشنه زمین بذاری!
نفس عمیقی کشیدم:

-خیلی خب رین… من امشب غذا رو درست می کنم؛ ولی هر وقت که همه ی تمرینای کتابو حل کردم!
با لحنی که انگار داشت سرم منت میذاشت گفت:
-خیله خب! خودم یه کاریش می کنم!
و لحنشو به یه لحن ملامت کننده تغییر داد:

-ولی من هنوز معتقدم تو خیلی خرخونی که برای یه امتحان ریاضی کلاسی که هیچ تاثیری تو کارنامهی پایان ترممون نداره، این همه درس می خونی!
با نیشخند گفتم:
-چون نمره برای من مهمه، رین!

ادای معلما رو در آورد:
-یادگیری مهم است، نه نمره! این همه سال تو این دنیا زندگی کردی و اکسیژن مصرف کردی هنوز اینو نفهمیدی؟!
اگه کسی این رفتارای رینو می دید،احتمالا فکر میکرد رین از اون بچه های درس نخونیه که هر سال تجدید میارن؛ اما حقیقت این بود که رین همیشه دانش آموز خوبی بود!
هیچ وقت عالی نبود ولی هیچوقت هم نمره هاش کمتر از هفده نمی شد!

رمان تلاقی جنایت و عدالت از MahshiD