قسمتی از داستان رمان ملودی زندگی من

هم چون نوای پیچش پیچک ها

هم چون صدای رد پای خوشبختی

طنین انداز زندگی من هستی

می سرایم شعری از جنس پونه های وحشی

از آهنگ و از شور

از این ریتم ناهماهنگ زندگی

از هر سازی، هر رازی

از ملودی قلبم برایت میگویم

از طنین پرآوازه ی این آواز

این دست های نیاز

در تمنای یک نگاه تو

به سوی این آسمان بی کران

در کران زندگی بالا رفته اند

به انتظار قطره های بارانم

تا ملودی روحم را همصدا بخوانند .

به نام او ...

صبح با صدای ملینا بیدار شدم:

ملودی ... ملودی ... پاشو دیگه لنگ ظهره؛ مگه امروز دانشگاه نداری؟ -

هوم؟ چی چیو لنگ ظهره؟ مگه ساعت چنده؟ -

ملینا: ده و نیم.

مثل فشنگ از جام پریدم.

چی؟ چرا زودتر بیدارم نکردی؟! حالا چکار کنم؟ این دفعه چجوری از شر این استاد چشم لوچی و -

بدعنق خلاص بشم؟

دانلود کنم؟















دانلود رمان ملودی زندگی من برای جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت،ایپد | نگاه دانلود

www.negahdl.com › دانلودرمان-ملودی-زن...

درخواستی دوستان. دانلود رمان ملودی زندگی من برای جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت،ایپد. نوشته .ARAM.کاربرنودهشتیا. به درخواست نویسنده رمان ...

دانلود رمان ملودی زندگی من از .ARAM. با ...

www.amazing.ir › download-melody-of-...

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ARAM. کاربر انجمن نودهشتیا خلاصه داستان رمان ملودی زندگی من pdf ,دانلود ملودی زندگی من برای موبایل رمان عاشقانه.

دانلود رمان ملودی زندگی من از آرام با فرمت pdf,java,apk,epub - تک سایت

www.tak-site.com › رمان-ملودی-زندگی-من...

:خلاصه ی داستان: دختری از جنس من…ازجنس تو… دختری شاد و سرزنده… اهل کل کل… شوخ… باحال … شر و شیطون… زیبا… کمی مغرور…

دانلود رمان ملودی زندگی من pdf :: عکس نوشته | دلنوشته | دانلود رمان

fazkhone.blog.ir › دانلود-رمان-ملودی-زند...

۱۸ مهر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - قسمتی از داستان رمان ملودی زندگی من. هم چون نوای پیچش پیچک ها. هم چون صدای رد پای خوشبختی. طنین انداز زندگی من هستی.

دانلود رمان ملودی زندگی من از .ARAM. با ...

giz-miz.xyz › دانلود+رمان+ملودی+زندگی...

دانلود رمان ملودی زندگی من از آرام با فرمت pdf… دانلود رمان | رمان رمان رمان - رمان ملودی زندگی من دانلود رمان ملودی زندگی من برای ...

دانلود رمان ملودی زندگی من » توپترین ها - دانلود آهنگ فیلم رمان عاشقانه

www.tooptarinha.com › ... › رمان عاشقانه

دانلود رمان ملودی زندگی من دانلود جدیدترین و بهترین رمان های ایرانی در توپترینها دانلود رمان با لینک مستقیم دانلود رمان ملودی زندگی من ملودی ...

ملودی زندگی من - رمان | دانلود رمان عاشقانه

roman-novel.mihanblog.com › post › tag

برچسب ها: رمان, ملودی زندگی من, رمان ملودی زندگی من, دانلود رمان ملودی زندگی من جار, دانلود رمان ملودی زندگی من pdf, خواندن رمان ملودی زندگی من,

دانلود رمان ملودی زندگی من | .ARAM. کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) - دانلود کتاب

www.98ia.com › News-file-article-sid-17...

به علت robots.txt این سایت، توضیحی برای این نتیجه در دسترس نیست

بیشتر بدانید

رمان - 122- رمان ملودی زندگی من رمـــانــ رمــان رمــانـــ دانــلــود رمــانــ بــدون ســانــســور

marzieh1379.blogfa.com › category

ولی اینبار سلام به خواتتده های رمان ملودی زندگی مــــن ... برچسب‌ها: رمان ملودی, رمان قلب یخی من, رمان قوی دریاچه, رمان وحشی اما دلبر, رمان دختری به ...

دانلود رمان ملودی « 98ia | نودهشتیا | دانلود رمان | دانلود رمان عاشقانه

98ia.co › دانلود-رمان-ملودی

۲۳ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - Tags: 98ia دانلود رمان, 98ia رمان, 98ia نودهشتیا, 98ia.co, دانلود .... من رمانهای زیادی خوندم فقط نمیدونم چرا همه رمانها زندگی آدم ...