دانلود رمان لرد سوداگران از tromprat

رمان لرد سوداگران از tromprat

نام رمان :رمان لرد سوداگران

به قلم : tromprat

امتیاز :۵ از ۵

تعداد صفحات : ۲۹۲

حجم رمان : ۴.۰۶ مگابایت پی دی اف , ۱.۰۱ مگابایت نسخه ی اندروید , ۲۵۳ کیلو بایت نسخه ی epub

خلاصه ای از داستان رمان:
_بهتر از هرکسی میدونی برا نفوذ بهشون انسانیتم و کشتم، مرد ،من تموم شدم نبش قبر نکن
به سمت بیرون حرکت کردم ولی دستش رو شونم قرار گرفت
_فرمانده چشم عقاب هنوزم سرخود میکشی؟
_بله
_هنوزم به قوانین پایبندی؟
_بله
_خدا به همراهت
بدون برگشتن از اتاق خارج شدم این قول من بود که تا وقتی زندم روی خوش نبینن…

فرمت رمان:pdf,apk,epub

دانلود رمان لرد سوداگران از tromprat با فرمت pdf
دانلود رمان لرد سوداگران از tromprat با فرمت apk
دانلود رمان لرد سوداگران از tromprat با فرمت epub
دانلود رمان لرد سوداگران از tromprat با فرمت java

صفحه ی اول رمان:

از پلهها به آرومی بالا رفتم، وارد پشت بوم خونهی ۶ طبقه شدم.
کیف اچ.اس پنجاه رو روی زمین گذاشتم، با دوربین پنجرهی مورد نظرم رو پیدا کردم، سوژه درحال عوض کردن لباسش بود.
تمام قطعات کالیبر ۱۲.۷ رو نصب کردم، به آرومی سر چَکُشی شو چرخوندم؛ فقط یه گلوله نیاز داشت، از دوربینش به سوژه نگاه کردم.
روبه‌روی تلویزیون نشسته بود، نه لبخندش برام معنا داشت، نه اینکه میخوام حسِ زندگی یه انسان رو بگیرم. با اصابت تک گلوله به
پیشونیش لبخندش پاک شد.
به همون آرومی که اومدم بالا از طبقات پایین رفتم، سوار پرادویِ مشکی رنگم شدم و به سمت خونه حرکت کردم.
به گوشی درحال زنگم نیم نگاهی انداختم، اسم بنیتا روش میافتاد این دختر دست از سر من برنمیداشت!
_بله
_پسر چیشد؛ تو چرا زنگ نمیزنی، کارش تموم شد؟
_بله
_خب؛ الان میری پولو بگیری
_ریخته به حساب
_خیلی خب… بیا به هتلی که میگم، برای امروز یکی دیگهام هست.
_بهت گفته بودم روزی یکی
_این یکی فرق داره، تو بیا ضرر نمی‌کنیم
_تنها کار می‌کنم، واسطه…
_اینو نمی‌تونی از اون کله‌گنده‌هاست
_قوانین منو می‌دونی نه س*ی*ا*س*ی نه ن*ظ*ا*م*ی
_هیچکدومش نیست
_کدوم هتل؟
_هتل ایران
_خیلی فاصله داره، دیرتر میرسم
_باشه، منتظریم