رمان ناگفته ها از بهاره حسنی

رمان ناگفته ها از بهاره حسنی

نام رمان : رمان ناگفته ها

به قلم : بهاره حسنی

امتیاز : ۴ از ۵

تعداد صفحات :۸۳۱

حجم رمان : ۹.۹۶ مگابایت پی دی اف , ۱.۰۶ مگابایت نسخه ی اندروید , ۴۵۰ کیلو بایت نسخه ی epub

خلاصه ای از داستان رمان:
داستان در مورد دختر جوانی به اسم نازلی کسروی است که
بعد از فوت ناگهانی مادر بزرگش و بعد از سالها دوری به ایران برمیگردد…
آشنایی او با مرد جوانی در هواپیما و ناگفته هایی در مورد زندگیش،
این داستان را شکل خواهد داد …


فرمت رمان:pdf,apk,epub

دانلود رمان ناگفته ها از بهاره حسنی با فرمت pdf
دانلود رمان ناگفته ها از بهاره حسنی با فرمت apk
دانلود رمان ناگفته ها از بهاره حسنی با فرمت epub
دانلود رمان ناگفته ها از بهاره حسنی با فرمت java

صفحه ی اول رمان:

با تکان هواپیما از خواب پریدم و کتاب روی پاهایم سر خورد و کف هواپیما افتاد.
خم شدم تا آن را بردارم.
ولی کسی که کنار من نشسته بود سریعتر از من خم شد و
کتاب را که تقریبا زیر پای خودش افتاده بود، برداشت و به دستم داد.
سرم را بلند کردم و با لبخندی از چهره ی جوان و خنده رویش تشکر کردم.
وقتی که من سوار شدم هنوز صندلی کناری من خالی بود.
من تقریبا اولین مسافری بودم که سوار شده بودم و خسته و خواب آلود،
همان لحظات اول خوابم برده بود و متوجه نشده بودم که چه زمانی صندلی کناریم پر شده است.
– مرسی!
کتاب را جلوی چشمانش گرفت و جلدش را نگاه کرد و
با لبخندی دوباره و به فارسی غلیظ و با لهجه ایی گفت:
– بی تو اما به چه حالی من از آن کوچه گذشتم!
خنده ام را فرو خوردم و دستم را برای گرفتن کتاب پرواز با خورشید فریدون مشیری دراز کردم.
کتاب را کف دستم گذاشت و دست دیگرش را به طرفم دراز کرد.
کتاب را روی زانوانم گذاشتم و با او دست دادم.
– ادل کریمی
به چهره خندان و زیبایش لبخند زدم.
از آن چهره هایی داشت که دوست دارید هر از چند لحظه نگاهی به آن بیاندازید تا
همان انرژی مثبت نهفته در چهره اش به شما هم انرژی بدهد.
تا حدودی مرا به یاد ماهی انداخت.
منهای موهای شرابی رنگش که پسرانه کوتاه شده بود.
چهره ی پر از شیطنت و چشمان درشت اش مرا به یاد ماهی عزیزم انداخت.
دستم را در دستش گذاشتم و او دستم را محکم فشرد و تکان داد.
از نحوه دست دادنش هم مشخص بود که علاوه بر چهره شاد،
دارای روحیه ی شادی هم هست. محکم و پر انرژی. نه مثل من خسته و بی حال!
با اشاره به کتاب شعرم ادامه دادم:
– فارسی رو خوب بلدید.
لبخند باز و گشاده ایی زد و سرش را تکان داد.
– پدرم ایرانیه. مادرم هم نصفش ایرانیه.
سرم را مودبانه تکان دادم و او با انگشت شصت به صندلی کناریش اشاره کرد و گفت:
– این هم دوست پسرم، بابی.
رمان ناگفته ها از بهاره حسنی










دانلود رمان ناگفته ها از بهاره حسنی b.hassani با فرمت apk epub pdf |

www.tak-site.com › رمان-ناگفته-ها-از-بها...

رمان ناگفته ها از بهاره حسنی رمان عاشقانه اجتماعی ایرانی با فرمت pdf apk epub رمان های b. hassani ,رمان جدید بهاره حسنی خواندن موبایل اندروید ...

دانلود رمان ناگفته ها | اندروید ، PDF ، آیفون ...

www.roman4u.ir › دانلود-رمان-ناگفته-ها

نویسنده : بهاره حسنی. تعداد صفحات : 1208. ژانر : عاشقانه / اجتماعی. :: این رمان بازبینی و ویرایش شده است :: دانلود رمان ناگفته ها. خلاصه رمان :.

رمان ناگفته ها از بهاره حسنی برای دانلود با فرمت pdf,java,epub,apk

romansara.org › nagofteha

۶ روز پیش - رمان ناگفته ها از بهاره حسنی, داستان در مورد دختر جوانی به اسم نازلی کسروی است که بعد از فوت ناگهانی مادر بزرگش و بعد از ...

دانلود رمان ناگفته ها « 98ia | نودهشتیا | دانلود رمان | دانلود رمان عاشقانه

98ia.co › دانلود-رمان-ناگفته-ها

۲۰ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - با تشکر از b.hassani عزیز بابت نوشتن این رمان زیبا . قسمتی از ... و این ناگفته ها بالاخره روزی باید گفته شود، باز و شکافته شود… .... خسته نباشی خانم حسنی عزیز.

دانلود رمان ناگفته ها از بهاره حسنی - جاده ی بارونی بزرگترین سایت دانلود شعر و رمان

rainyroad.ir › دانلود-رمان-ناگفته-ها-بهاره...

دانلود رمان ناگفته ها از بهاره حسنی نازلی دختر جوان که تازه مادر بزرگش رو از داده تصمیم گرفته به ایران برگرده. تو هواپیما با مردی آشنا میشه و.

دانلود رمان ناگفته ها pdf بایگانی - جاده ی ...

rainyroad.ir › tag › دانلود-رمان-ناگفته-ها...

دانلود رمان ناگفته ها از بهاره حسنی نام کتاب : رمان ناگفته ها نام نویسنده : بهاره حسنی b. hassani ژانر:رمان اجتماعی, رمان عاشقانه فرمت های کتاب ...

دانلود رمان ناگفته ها | PDF, اندروید, آیفون | ...

bia4roman.com › دانلود-رمان-ناگفته-ها

دانلود رمان ناگفته ها به قلم : بهاره حسنی | رمان عاشقانه و اجتماعی | رمان در مورد دختر جوانی به اسم نازلی کسروی است که بعد از فوت ناگهانی...

دانلود رمان ناگفته ها | رمان98

https://www.novel98.com › novel-secrets

۵ اسفند ۱۳۹۵ ه‍.ش. - مشخصات کتاب عنوان: ناگفته ها نویسنده: بهاره حسنی ... رمان عاشقانه ناگفته ها در مورد دختری به نام نازلی کسروی است که بعد ...

دانلود رمان ناگفته ها از بهاره حسنی (b.hassani) - سایت لاو کده

www.lovekade.com › دانلود-رمان-ناگفت...

۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ناگفته ها,رمان ناگفته ها,رمان عاشقانه ناگفته ها,دانلود رمان ... دانلود کتاب رمان عاشقانه ناگفته ها به قلم بهاره حسنی (b.hassani ) ...

دانلود رمان ناگفته ها برای گوشی و موبایل - ...

www.b-roman.ir › tag › دانلود-رمان-ناگ...

نام رمان : ناگفته ها. 2 دانلود رمان ناگفته ها | b. hassani کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : b.hassani کاربر انجمن نودهشتیا. 3 دانلود رمان ...