دانلود رمان سرنوشت ناخواسته | پریسا ملازاده

خلاصه : دانلود رمان سرنوشت ناخواسته | پریسا ملازاده .

سهیل صالحی با دوستش تو یه باندن

اون به دلیل سرنوشتی که داشته میخواد از مادرش و کسایی که باعث

این سرنوشت بد شدن انتقام بگیره و اعضای باندی که در اون به اجبار کار میکنن رو به پلیس معرفی کنه و….

 

دانلود رمان سرنوشت ناخواسته | پریسا ملازاده

دانلود رمان سرنوشت ناخواسته | پریسا ملازاده


 سلام..فرارسیدن سال نو و شکوفایی طبیعت را به همگی شما عزیزان تبریک عرض میکنم و از خداوند منان

برایتان طلب خوشحالی وسلامتی در سال جدید را خواستارم

مقدمه :
نگاهی مبهوت به زندگی
نگاهی که درآن گم شده ای
وزندگی پراز سختی
وگاهی هم خوشی
آه چگونه تحمل کنم فراز و نشیب و هایت را
وقتی که دیگرامیدی نیست
چگونه تحمل کنم این سرنوشتی راکه برایم رقم زده ای
دراین تنهایی زندگی. دارم چو شمعی میسوزم
ودراین مرداب سختی ها دست و پا میزنم
اما چه کسی است که حالم را بفهمد و درکم کند……

 

قسمتی از متن داستان :

صدای احسان مثل مته روی اعصابم بود دایم میگفت این مهمترین ماموریته، اگه اشتباهی بشه رئیس سرهمه ی مارازیر آب میکنه!
هه، رئیس ! رئیسی که حتی یکبار هم اونو ندیدیم.
احسان دوست من است و من سحیل صالحی هستم، که بااحسان دریک باند هستیم،

دراین باند هرنوع خلافی است از آدم کشی گرفته تا قاچاق مواد مخدر وسرقت.!
من پانزده سالم بود که پدرم به دلیل سکته مغزی فوت کرد
وضع زندگیمون خیلی خوب بود تا اینکه پدرم ورشکست شد، دایما طلبکارها

جلوی درب خونمون بودند تااینکه پدرم به خاطر فشار های روحی که بهش وارد شد سکته کرد.
بعد ازمرگ پدرم مادرم من را در یتیم خانه گذاشت و با پسر عمویش مهران که از قبل

همدیگه را دوست داشتن ازدواج کرد در کل ازدواج مادرم پروانه با پدرم به

خاطر پول بوداماپدرم اوراخیلی دوست داشت.
من همیشه درحال نقشه کشیدن برای فرار از یتیم خانه بودم تااینکه



























دانلود رمان سرنوشت ناخواسته | پریسا ملازاده - آی وی نیوز
ivnews.ir › news
۱ ساعت پیش - n\n نویسنده : نگاه بدون دیدگاه بازدید : 15 تاریخ : ۰۳ فروردین ۱۳۹۶ \n\n دانلود رمان سرنوشت ناخواسته | پریسا ملازاده&.
فشار 400 تا 700میلیاردی طرح های نیمه تمام عمرانی دولت روحانی به دولت دوازدهم
ivnews.ir › news
۲۰ دقیقه پیش - دانلود رمان مریم در دست روزگار برای اندروید · سام نوری .... دانلود رمان سرنوشت ناخواسته | پریسا ملازاده. نویسنده : نگاه بدون ...
دانلود رمان گناهکار بی گناه جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت | نگاه دانلود
www.negahdl.com › دانلود-رمان-گناهکار-...
درخواستی دوستان. دانلود رمان گناهکار بی گناه جاوا،اندروید،ایفون،pdf،تبلت. نوشته *تاراج زمان * کاربرنودهشتیا. خلاصه: یه مرد سرد و مغرور و تا ...
دانلود رمان سرنوشت هستی اختصاصی یک رمان | یک رمان
www.1roman.ir › ... › pdf
۲۵ آبان ۱۳۹۵ ه‍.ش. - دانلود رمان سرنوشت هستی اختصاصی یک رمان - درمورد هستی دختری که پس از دوسال تحصیل در خارج حالا تنها بدون پدر و مادری ...
دانلود رمان لحظات تلخ سرنوشت Archives - ...
www.1roman.ir › tag › دانلود-رمان-لحظات...
نام رمان: لحظات تلخ سرنوشت ژانر: عاشقانه _ اجتماعی نویسنده: Parisa.Hekmat خلاصه رمان: در این دنیا ما محکوم هستیم… من و تو… محکوم به ...
تیوال سینما
www.tiwall.org › cinema
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گقت‌وگو درباره ...
تیوال جشنواره فیلم فجر، ‌دوره سی و پنجم
www.tiwall.org › fajrfilm35 › tags › all
«تیوال» به عنوان شبکه اجتماعی هنر و فرهنگ، همچون دیواری‌است برای هنردوستان و هنرمندان برای نوشتن و گقت‌وگو درباره زمینه‌های علاقه‌مندی ...
تیوال | دیوار
www.tiwall.com › page142
بسیار نمایش دلچسبی بود و همه از دل و جان مایه گذاشته بودن خلاصه دیدنش رو به همه پیشنهاد می کنم . ۲۲ آبان. خواندم دوست دارم ...
همه دانشکده ها - سامانه بانک اطلاعات پایان نامه - دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی
thesis.iauctb.ac.ir › thesis
433, طراحی صفحات واسط کاربر در طراحی سایت, پریسا ده بزرگی, دانشکده هنر, ارتباط تصویرى, 1394-06-07 ... 454, مطالعه ی تطبیقی رئالیسم اجتماعی در رمان های احمد محمود: «همسایه ها»، ...
دانلود رمان عاشقانه از سایت رمان فوریو - ...
musicnab2012.bistarinha.xyz › list › رمان...
دانلود رمان کسی پشت سرم آب نریخت با فرمت apk, epub, jar, pdf. دانلود رمان .... دانلود رمان پ مثل پریسا | نسخه های اندروید ، PDF ، آیفون و جاوا. دانلود رمان ... که ناخواسته باهم تو یک ماموریت قرار می گیرن دانلود رمان ...