دانلود رمان زمزمه عشق

خلاصه :دانلود رمان زمزمه عشق این رمان داستان زندگی یه دختر به اسم ستاره هست که چند سال پیش پدر و مادرش رو از دست می‌ده ...

و به خاطر این که به برادراش فشار نیاد ، برای مراقبت از پیرزنی به خونه دیگه ای نقل مکان می‌کنه.اومدن نوه این پیرزن به ایران باعث می‌شه که خویِ انتقام جوییِ ستاره خودش رو نشون بده و اون وارد راهی می‌شه که یه طرفش مرگه و یه طرفش………(پایانی خوش)

ا

دانلود رمان زمزمه عشق

 نویسنده : REZA بدون دیدگاه بازدید : 1 تاریخ : ۱۶ بهمن ۱۳۹۵

دانلود رمان زمزمه عشق

خلاصه :دانلود رمان زمزمه عشق این رمان داستان زندگی یه دختر به اسم ستاره هست که چند سال پیش پدر و مادرش رو از دست می‌ده و به خاطر این که به برادراش فشار نیاد ، برای مراقبت از پیرزنی به خونه دیگه ای نقل مکان می‌کنه.اومدن نوه این پیرزن به ایران باعث می‌شه که خویِ انتقام جوییِ ستاره خودش رو نشون بده و اون وارد راهی می‌شه که یه طرفش مرگه و یه طرفش………(پایانی خوش)


دانلود رمان زمزمه عشق

دانلود رمان زمزمه عشق


به نام یگانه ی هستی بخش 

نام رمان : زمزمه عشق

نام نویسنده : جناب سرهنگ کاربر انجمن نگاه دانلود

ژانر : پلیسی_عاشقانه

ویراستار :Ava Banoo


به دور و برم نگاه می‌کنم. هه !یه فرش زوار در رفته ، یه آدم به درد نخور


بیچاره و بدبخت . هه دیگه از این زندگی خسته شدم. دیگه تا کی؟ ها؟؟


تا کی باید بشینم و این دهن کوفتی و ببندم ؟؟ تا کی باید نگاه های


سنگین و تاسف بار آدما رو تحمل کنم؟؟ خدایا ! دیگه خسته شدم .

از وقتی یادم میاد توی ناز و نعمت بزرگ شدم . مادرم معلم و پدرم جراح


بود . هرچی می‌خواستم برام فراهم بود. ولی ، هیچ فامیلی نداشتیم.نه


خاله ، نه دایی ، نه عمه ، نه عمو ، نه پدربزرگ و نه مادربزرگ هیشکی رو


نداشتی . دنیا رو فقط توی این خونه می‌دیدم . این قدر غرق افکارم شدم


که فراموش کردم خودم رو معرفی کنم .

اسم من ستاره س . ستاره فاتحی ،۲۰ سالمه .از دخترای خر پول بودم .


همه بدبختیام از معتاد شدن بابام شروع شد . وقتی فهمیدن خفن معتاد


شده از بیمارستان بیرونش کردن . بعد از هفت ماه مامان و بابام تصادف کردن و در جا تموم کردن

Apkدانلودرمان برای اندروید ، تبلت

Jarدانلود برای جاوا

PDFدانلود برای کامپیوتر ، ویندوز

PDFدانلود پی دی اف برای موبایل - تمامی گوشی ها

ePubدانلود برای آیفون ، ایپد ، اندروید ، تبلت