دانلود داستان دخی شیطون بلا

خلاصه:دختری به نام کامیلا که با خانوادش زندگی خوبی داره وخیلی دوسشون داره ودانشجو است...

یک برادر بزرگ تر از خودش هم داره که همیشه در حال کل کل هستند؛ ولی هوای هم دیگه رو دارن. داخل دانشگاه با یه پسری به اسم سامیار (سر جنگ داره) که کم کم سامیار بهش علاقه مند میشه و کامیلا هم به حسایی که ازشون سر درنمیاره دچار میشه و…مقدمه: زندگی حکمت اوست زندگی دفتری از خاطرهاستچند برگی را تو ورق خواهی زدما بقی را قسمت


با صدای زنگ گوشیم از خواب پریدم ؛ دستمو به سمت صدا بردم ، جواب


دادم و بروی ایفون گذاشتمش . 

صدا-جییییییغ تو هنوز خوابی دختر پاشووو. 

از صدای جیغ جیغوش فهمیدم سالی (دوست صمیمیم ساحل) هستش

من-ایییی گوشم بیدار شدم باواااا مگه کسی در برابر جیغ ها ی تو میتونه


خواب بمونه. 

سالی-امروز دانشگاه داریااا. اونم باکی!؟

من-من چ میدونم اول صبی بیدارم کردی بیست سالیه .

سالی-با احمدی احمممدی میدونی یعنی چی؟؟ 

من با گفتن اسم احمدی از جا پریدمو تلفنم روی زمین شوت شد و تمام


جزییاتش(باتری.سیمکارت.رم و… )ریختن بیرون گوشی نازمو برداشتمو


پرتش کردم رو تختم .

رفتم د*س*ت*ش*و*ر*ی و بعد از مدت خیلی کوتاهیی بیرون زدم کلا که


من ک ارایش نمیکنم پیش به سوی مرحله ی حساس و دشوار دخترانه


… 

(لباس انتخاب کردن )یه شلوار سورمه ایی ,یه مانتو سفید با طرح های


سورمه ایی , یک جفت کفش اسپرت سفید


 Apkدانلودرمان برای اندروید ، تبلت

Jarدانلود برای جاوا

PDFدانلود برای کامپیوتر ، ویندوز

PDFدانلود پی دی اف برای موبایل - تمامی گوشی ها

ePubدانلود برای آیفون ، ایپد ، اندروید ، تبلت


دانلود داستان دخی شیطون بلا

دانلود رمان

دانلود رمان جدید

رمان کده

رمان

رمان سرا

رمان خونه

رمان جدید

رمان های جدید

رمان عاشقانه