نام رمان : رمان دست هایم حافظه دارند


به قلم : رهایش(محرابه سادات قدیری)

حجم رمان : ۱۵.۷ مگابایت پی دی اف , ۱.۳۸ مگابایت نسخه ی اندروید , ۷۶۲ کیلو بایت نسخه ی epub


تعداد صفحات :۱۳۶۹


خلاصه ای از داستان رمان:

داستان درباره مردی به اسم کنعان هستش , درگیر در مشکلات خانوادگی و مالی،


اسیر گذشته و خاطره ی زخمی که به روحش آسیب رسونده،


در اوج مشکلات هجوم آورده به زندگی حالش، فرصتی برای گریز از


موقعیت خسته کننده ی زندگیش پیدا می کنه اما هر فرصتی فرصت مناسب نیست


و هر راه گریزی، راه گریز یا شاید هم….

داستان داستان زندگی سه پسره،


سه برادر که زندگیشون به وجود هم گره خورده و


البته شخص آشنای غریبی که منبع اصلی مشکلات این سه برادره…



فرمت رمان:pdf,apk,epub


دانلود رمان دست هایم حافظه دارند از رهایش با فرمت adf برای کامپیوتر و لپتاپ


دانلود رمان دست هایم حافظه دارند از رهایش با فرمت apk برای گوشی های اندرویدی


دانلود رمان دست هایم حافظه دارند از رهایش با فرمت epub برای آیفون ها,آیپد و کتابخوان ها


صفحه ی اول رمان:


-مگه نگفتم بمون تا من بیام؟


سرمو بلند کردم و خیره شدم به قیافه ی طلبکارش!


سری به دو طرف تکون داد و گفت:

_هان؟! چیه؟! حرفهای منو نمی فهمی؟ نمی شنوی؟


دوست داری بشنوی و نمی شنوی؟


دوست داری بفهمی و نمی فهمی؟


گفتم من خودمو تا ظهر می رسونم!


حیف که ساعتی نبود که بخوام با نگاه کردن بهش متوجه اش کنم


که الآن دو ساعتی از ظهر گذشته.


بی حرف سرمو انداختم پایین و مشغول کارم شدم.


یه خرده تو سکوت نگاهم کرد،


بعد پرسید: کسرا نیومده؟


دلخور بودم و وقت دلخوری حوصله ی جواب دادن،


حرف زدن و حتی حرف شنیدن نداشتم.


با سر جواب منفی دادم و دست بی حس بابا رو آوردم


بالا و شروع کردم به لیف مالی کردن.


اومد جلو، دست گذاشت رو شونه ام و


گفت: بیا برو بیرون باقیشو من انجام می دم.


خسته بودم. تازه از شیفت برگشته بودم!


از ساعت ۱۰ شب قبل که رفته بودم کارخونه تا دم ظهر که برسم یه کله ایستاده بودم


و نیومدن کبریا، عمل نکردن به قولش و پشت گوش انداختنش کلافه ترم کرده بود.


بی توجه به حضورش وسط اون حموم گرم که شر شر عرق رو


همراه با قطره های آب از سر و صورتم سر می داد مشغول شستن بابا شدم.


دستم رو گرفت، لیف رو از دستم کشید و با لحن محکمی گفت: بیا برو بیرون بچه! اه!


خودم حوصله ندارم، اخم و تخم اینم باید تحمل کنم! برو بگیر یه خرده بخواب


از این گنددماغی در بیای بعد بهت می گم کجا بودم که دیر اومدم!


هه! حوصله ی پوزخند زدن هم نداشتم! کجا بود؟! چه اهمیتی داشت؟!


مهم این بود که قول داده بود صبح زود بابا رو حموم کنه


و باز طبق معمول زیر قولش زده بود.


باقی کارو سپردم بهش، پا گذاشتم تو رخت کن حموم خونه ی قدیمیمون،


با حوله سر و صورت و پاهامو خشک کردم و شلوارکمو پوشیدم.


برگشتم سمتش


رمان دست هایم حافظه دارند از رهایش

دانلود رمان دست هایم حافظه دارند از رهایش

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان دست هایم حافظه دارند

به قلم : رهایش(محرابه سادات قدیری)


دانلود رمان اقای مغرور خانم لجباز از بهارک مقدم

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان اقای مغرور خانم لجباز

به قلم : بهارک مقدم


دانلود رمان ترانه ی هستی من از یاسی

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان ترانه ی هستی من

به قلم : یاسی


دانلود رمان ازدواج توتیا از نیلوفر قائمی فر

Fazkhone.blog.ir

دانلود رمان ازدواج توتیا از نیلوفر قائمی فر برای دانلود با فرمت pdf,java,epub,apk


دانلود رمان تقاص از V.rahimi1 با فرمت pdf

Fazkhone.blog.ir

دانلود رمان تقاص از V.rahimi1 با فرمت pdf

به قلم : v.rahimi


دانلود رمان لجبازی آقا بزرگ از راز.س(شاهتوت)

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان لجبازی آقا بزرگ

به قلم : راز.س(شاهتوت)


دانلود رمان روز نود و سوم از نیلوفر قائمی فر

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان روز نود و سوم

به قلم : قائمی فر


دانلود رمان پرستش از پرنیان خجسته حال

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان پرستش

به قلم : پرنیان خجسته حال


دانلود رمان آخرین برف زمستان از فاطمه ایمانی
Fazkhone.blog.ir
نام رمان : رمان آخرین برف زمستان
به قلم : فاطمه ایمانی


دانلود رمان مهاجر از الما.ف
Fazkhone.blog.ir
نام رمان : رمان مهاجر
به قلم : الما.ف
دانلود رمان زخم پاییز از معصومه آبی
Fazkhone.blog.ir
نام رمان : رمان زخم پاییز
به قلم : معصومه آبی
دانلود رمان دسیسه از ش.شادمهری
Fazkhone.blog.ir
نام رمان : رمان دسیسه
به قلم : ش.شادمهری
دانلود رمان رسوایی از مهسا موحد
Fazkhone.blog.ir
نام رمان : رمان رسوایی (جلد دوم رمان کبودی های زیر پوست شهر)
به قلم : مهسا موحد

رمان ان دی ای از سحرنورباقری

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان ان دی ای (جلد دوم رمان محله ی ممنوعه)

به قلم : سحرنورباقری


رمان تمنای وصال از الناز محمدی

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان تمنای وصال

به قلم : الناز محمدی


رمان بیداری خون آشام از تیم اورورک

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان بیداری خون آشام

به قلم : تیم اورورک


رمان شیفت خون آشام از تیم ارورک

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان شیفت خون آشام

به قلم : تیم ارورک


دانلود رمان عروسک جون از فاطمه ایمانی

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان عروسک جون

به قلم : فاطمه ایمانی


رمان همکارم میشی از ستاره چشمک زن

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان همکارم میشی

به قلم : ستاره چشمک زن


رمان عروس مرده از مژگان زارع

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان عروس مرده

به قلم : مژگان زارع


رمان سیاه بازی از مدیا خانم

Fazkhone.blog.ir

نام رمان :رمان سیاه بازی

به قلم :مدیا خانم


رمان در انتهاترین نقطه شب از الناز دادخواه

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان در انتهاترین نقطه شب

به قلم : الناز دادخواه


دانلود رمان سوران از مهدیه مومنی

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان سوران

به قلم : مهدیه مومنی


دانلود رمان بی تو با تو بودن از حانیه رحیمی

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان بی تو با تو بودن

به قلم : حانیه رحیمی


دانلود رمان رویای بلند از مهسا صفری

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان رویای بلند

به قلم : مهسا صفری


کلمات کلیدی : دانلود رمان , رمان , دانلود رمان جدید , رمانسرا , رمان خونه , رمان جدید , رمان های جدید , جستجوی رمان , دانلود رمان دست هایم حافظه دارند از رهایش دانلود رمان دانلود رمان جدید رمان رمان خونه رمان جدید رمان سرا رمان کده رمان های جدید رمان عاشقانه