دانلود رمان مهاجر از الما.ف

نام رمان : رمان مهاجر


به قلم : الما.ف

حجم رمان : ۴.۶۲ مگابایت پی دی اف , ۱.۳۷ مگابایت نسخه ی اندروید , ۱.۴ مگابایت نسخه ی جاوا , ۲۶۶ کیلو بایت نسخه ی epub


خلاصه ای از داستان رمان:


مهاجر داستان ادمای خاکستریه… ادمای سیاه زندگیو غیرقابل تحمل میکنن


و ادمای سفید غیر قابل باور…ادمای خاکستری خوبن …

با کارای درست و غلط…کیانمهر هم خاکستری شده…یه خاکستری

مایل…



فرمت رمان:pdf,apk,java,epub


جعبه دانلود گزارش خرابی
صفحه ی اول رمان:

کلاه کاپشنمودادم پایین تر پس این اشکای اسمون کی بند میاد؟ها؟

خسته نشدین ازبس گریه کردین ؟
هه…جوابم شد یه غرش باابهت که مگه تو فضولی؟توروسننه؟
بیخیال اسمون اخموی بالاسرم شدمو انگشتای یخ زدمو با یه ها جون چندلحظه ای دادم…

لعنتی سرماتامغزاستخونم رسیده بود…ومن مصربودم که به روی مبارکم نیارم
عینک خیس شدمو با انگشت اشارم هل دادم سمت چشمم وچشم دوختم به روبرو
فروشگاه رستگار… یه سرپناه… یه جای گرم… مقصد
که معلوم شد مغزم به پاهای بی حسم دستورحرکت داد…

که راه برین ونجات بدین من خسته ی بارون زده رو
دوباره نگاش کردم فروشگاه زنجیره ای زیادش بود ولی سوپرمارکت کمش…همون فروشگاه
خالی عالی بودواسش
نمیدونم چقد فاصله داشتم باهاش ۵٠قدم؟۶٠قدم؟

نمیدونم ولی فقط به یه چیز فک میکردم اونم اینده بودکه
اومده بودم بسازم… برگشته بودم عوض کنم…

زندگیمو… دنیامو… ارزو هامو… شاید حتی خانوادمو….
مسخرست نه؟شاید ولی حقیقت بود…

اومده بودم که فرق کنم البته خیلی وقت بودکه فرق کرده بودم خیلی
وقت بود عوض شده بودم دیگه اون ادم سابق نبودم …
تقریبا رسیده بودم وبااین رسیدن تپش قلبم گرفته بودم…

این شهر داشت قابل لمس ترمیشد برام…نزدیکترازهرچیزی….
راستی چندوقت بودکه دوربودم ازش ؟۶سال یا۵سال ؟ها؟چندوقت بودکه این خیابون
روندیده بودم…

پس چرا عوض نشد ؟چرا غریبه نشد ؟چرا هنوز تمام بچگیمو یادمه ؟حتی اون اواخر که

بدکردن باهام که پراموکندن.. که ارزوهامو کشتن وبا یه دلیل مسخره منو دور زدن ؟

سرمو تکون دادم که افکار ازاردهنده توش بریزه بیرون…
باید یه سری چیزا فراموش شه… کنارگذاشته شه که بعد عین مار
چنبره نزنه رو قلبت وبانیشاش مسمومت نکنه…

اره بهترین راه بود فراموشی ویاد نکردن ازگذشته…
دستای یخی وبی حسمو بزور جلو بردم

وبا هل دادنش صدای زنگوله سردروخوش امد فروشنده به گوش رسید

ومن با یه نفس عمیق عطر گلای نرگسو به ریه هام فرستادم

وچه دلتنگ بودم واسه این عطر
مغزیخ زدم تندتند خاطره مرورمیکردوچشمام سریع نگاه میچرخوند

وفقط خاطره هامو چک کردم
ومتعجب موندم اینجا همونجابود بامختصرترین تغییرات….

نگامو دادم به مرد روبروم که باکنجکاوی
سعی داشت بفهمه زیر این کلاه وهیکل اب کشیده چه چهره ای پنهونه که باولع زل زده به
فروشگاش…اخرم طاقت نیاورد..
-بفرمایید.امرتون؟

رمان مهاجر از الما.ف


دانلود رمان آخرین برف زمستان از فاطمه ایمانی
Fazkhone.blog.ir
نام رمان : رمان آخرین برف زمستان
به قلم : فاطمه ایمانی


دانلود رمان مهاجر از الما.ف
Fazkhone.blog.ir
نام رمان : رمان مهاجر
به قلم : الما.ف
دانلود رمان زخم پاییز از معصومه آبی
Fazkhone.blog.ir
نام رمان : رمان زخم پاییز
به قلم : معصومه آبی
دانلود رمان دسیسه از ش.شادمهری
Fazkhone.blog.ir
نام رمان : رمان دسیسه
به قلم : ش.شادمهری
دانلود رمان رسوایی از مهسا موحد
Fazkhone.blog.ir
نام رمان : رمان رسوایی (جلد دوم رمان کبودی های زیر پوست شهر)
به قلم : مهسا موحد

رمان ان دی ای از سحرنورباقری

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان ان دی ای (جلد دوم رمان محله ی ممنوعه)

به قلم : سحرنورباقری


رمان تمنای وصال از الناز محمدی

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان تمنای وصال

به قلم : الناز محمدی


رمان بیداری خون آشام از تیم اورورک

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان بیداری خون آشام

به قلم : تیم اورورک


رمان شیفت خون آشام از تیم ارورک

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان شیفت خون آشام

به قلم : تیم ارورک


دانلود رمان عروسک جون از فاطمه ایمانی

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان عروسک جون

به قلم : فاطمه ایمانی


رمان همکارم میشی از ستاره چشمک زن

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان همکارم میشی

به قلم : ستاره چشمک زن


رمان عروس مرده از مژگان زارع

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان عروس مرده

به قلم : مژگان زارع


رمان سیاه بازی از مدیا خانم

Fazkhone.blog.ir

نام رمان :رمان سیاه بازی

به قلم :مدیا خانم


رمان در انتهاترین نقطه شب از الناز دادخواه

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان در انتهاترین نقطه شب

به قلم : الناز دادخواه


دانلود رمان سوران از مهدیه مومنی

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان سوران

به قلم : مهدیه مومنی


دانلود رمان بی تو با تو بودن از حانیه رحیمی

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان بی تو با تو بودن

به قلم : حانیه رحیمی


دانلود رمان رویای بلند از مهسا صفری

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان رویای بلند

به قلم : مهسا صفری


کلمات کلیدی : دانلود رمان , رمان , دانلود رمان جدید , رمانسرا , رمان خونه , رمان جدید , رمان های جدید , جستجوی رمان , roman