نام رمان : رمان شیفت خون آشام


به قلم : تیم ارورک

مترجم: صبا ایمانی


حجم رمان :۳.۴۴ مگابایت پی دی اف , ۱.۰۲ مگابایت نسخه ی اندروید , ۱.۰۷ مگابایت نسخه ی جاوا , ۱۶۳ کیلو بایت نسخه ی epub


خلاصه ای از داستان رمان:

اسم من کیرا هادسون است، بیست‌سالمه و هجده‌ماهه که افسر پلیس اداره‌ی هونشایر در جنوب غربی انگلستان هستم. به محض تمام شدن دوره‌‌ی آموزشی‌ام به شهر ساحلی رگد کوو (Ragged Cove) فرستاده شدم. شایعاتی درمورد سخت بودن شرایط آنجا شنیده بودم. البته فرستاده شدنم اجباری از طرف رئیسم نبود بلکه بخاطر پیشنهاد وسوسه برانگیزی بود که به من دادند و من نتوانستم آن را رد کنم

فرمت رمان:pdf,apk,java,epub


جعبه دانلود گزارش خرابی
صفحه ی اول رمان:

اسم من کیرا هادسون است، بیست‌سالمه و هجده‌ماهه که افسر پلیس اداره‌ی هونشایر در جنوب غربی انگلستان هستم. به محض تمام شدن دوره‌‌ی آموزشی‌ام به شهر ساحلی رگد کوو (Ragged Cove) فرستاده شدم. شایعاتی درمورد سخت بودن شرایط آنجا شنیده بودم. البته فرستاده شدنم اجباری از طرف رئیسم نبود بلکه بخاطر پیشنهاد وسوسه برانگیزی بود که به من دادند و من نتوانستم آن را رد کنم. مزایای رفتنم به رگد کوو، جایی برای اقامت بصورت رایگان، کاری شبانه و به دور از مردم، و کمک هزینه ای به مبلغ پنج‌هزار پوند بود که سالانه بطور یکجا پرداخت می‌شد.
وقتی به همکارهایم گفتم که شغل را قبول کردم، بعضی از آن‌ها عصبی خندیدند و گفتند فشار کار در آنجا به قدری بالاست که یک سال هم دوام نمی‌آورم و نمی‌توانم آن پول را بگیرم. شرایط کاری ام به این صورت بود: شیفت شب بودم و هرشب از ساعت هفت غروب تا هفت صبح فردا باید سرکار می‌بودم. حالا که به عقب نگاه می‌کنم می‌فهمم چرا دوستانم بعد از شنیدن قبول کار ابروهایشان را بالا انداختند و با تعجب به من نگاه کردند، ولی در آن زمان نمی‌خواستم که کار را از دست بدهم. فکر می‌کردم که اگر این کار را کنم رئیسم را عصبانی می‌کنم و از طرفی هم نمی‌توانستم درمقابل وسوسه‌ی ارتقا درجه به بازرسی قرار بگیرم. بقیه‌ی تازه استخدامی‌ها هم می‌دانستند که رگد کوو شهری پرت و دورافتاده است و مایل‌ها با نزدیکترین ایستگاه راه‌آهن یا بزرگراه فاصله دارد، آن‌ها هم مثل من جوان بودند ولی بنظر می‌رسید بیشتر از اینکه نگران آینده‌ی شغلی‌شان باشند نگران روابط اجتماعی خود بودند.
یک چمدان برداشتم، بیشتر لباس‌هایم را به اضافه‌ی یونیفرم جدید و شیکم را داخلش گذاشتم، لب تاپ قدیمی و کهنه‌ام را برداشتم، از اتاق اجاره‌ایم خارج شدم و به سمت شهر متروکه رگد کوو رفتم. به وضوح آن روز را به یاد دارم، جاده‌ای که به آن شهر می‌رسید خیلی خلوت و متروک بود. چند مایل که از شهر خارج شدم آسمان پوشیده از ابر شد و شروع به بارش کرد. روز تقریبا به تاریکی شب شده بود. قطرات باران به شدت به شیشه‌ی جلوی ماشینم برخورد می‌کرد، شدت بارش به قدری زیاد بود که برف‌پاک‌کن هم حریفشان نمی‌شد. چراغ جلوی ماشینم جاده را روشن کرده بود ولی باز هم با احتیاط می‌راندم. چند بار مجبور شدم ماشینم را کنار جاده پارک کنم و نقشه‌ای که گروهبان فیلیپس در مدرسه‌ی نظامی بهم داده بود چک کنم.
می‌دانستم که شهر کوچک و کم‌جمعیتی است؛ ولی بنظر می‌رسید که شهر از دنیای بیرون جدا مانده و واقعا متروکه است. اینطور که معلوم بود رگد کوو نمی‌خواست خودش را به من نشان دهد. سرم را تکان دادم و دست از ترساندن خودم برداشتم. ماشین را روشن کردم و دوباره در جاده‌ی بارانی شروع به حرکت کردم.
برای عوض شدن روحیه‌ام رادیو را روشن کردم، شبکه‌ها را عوض می‌کردم و امیدوار بودم بتوانم چیزی پیدا کنم.
رمان شیفت خون آشام از تیم ارورک

دانلود رمان آخرین برف زمستان از فاطمه ایمانی
Fazkhone.blog.ir
نام رمان : رمان آخرین برف زمستان
به قلم : فاطمه ایمانی


دانلود رمان مهاجر از الما.ف
Fazkhone.blog.ir
نام رمان : رمان مهاجر
به قلم : الما.ف
دانلود رمان زخم پاییز از معصومه آبی
Fazkhone.blog.ir
نام رمان : رمان زخم پاییز
به قلم : معصومه آبی
دانلود رمان دسیسه از ش.شادمهری
Fazkhone.blog.ir
نام رمان : رمان دسیسه
به قلم : ش.شادمهری
دانلود رمان رسوایی از مهسا موحد
Fazkhone.blog.ir
نام رمان : رمان رسوایی (جلد دوم رمان کبودی های زیر پوست شهر)
به قلم : مهسا موحد

رمان ان دی ای از سحرنورباقری

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان ان دی ای (جلد دوم رمان محله ی ممنوعه)

به قلم : سحرنورباقری


رمان تمنای وصال از الناز محمدی

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان تمنای وصال

به قلم : الناز محمدی


رمان بیداری خون آشام از تیم اورورک

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان بیداری خون آشام

به قلم : تیم اورورک


رمان شیفت خون آشام از تیم ارورک

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان شیفت خون آشام

به قلم : تیم ارورک


دانلود رمان عروسک جون از فاطمه ایمانی

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان عروسک جون

به قلم : فاطمه ایمانی


رمان همکارم میشی از ستاره چشمک زن

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان همکارم میشی

به قلم : ستاره چشمک زن


رمان عروس مرده از مژگان زارع

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان عروس مرده

به قلم : مژگان زارع


رمان سیاه بازی از مدیا خانم

Fazkhone.blog.ir

نام رمان :رمان سیاه بازی

به قلم :مدیا خانم


رمان در انتهاترین نقطه شب از الناز دادخواه

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان در انتهاترین نقطه شب

به قلم : الناز دادخواه


دانلود رمان سوران از مهدیه مومنی

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان سوران

به قلم : مهدیه مومنی


دانلود رمان بی تو با تو بودن از حانیه رحیمی

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان بی تو با تو بودن

به قلم : حانیه رحیمی


دانلود رمان رویای بلند از مهسا صفری

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان رویای بلند

به قلم : مهسا صفری


کلمات کلیدی : دانلود رمان , رمان , دانلود رمان جدید , رمانسرا , رمان خونه , رمان جدید , رمان های جدید , جستجوی رمان , roman