رمان پایان قصه ما از Ice Girl

رمان پایان قصه ما از Ice Girl

نام رمان : رمان پایان قصه ما

به قلم : Ice Girl

امتیاز : ۱ از ۵

تعداد صفحات : ۱۷۵

حجم رمان : ۲.۹۲ مگابایت پی دی اف , ۱.۰۲ مگابایت نسخه ی اندروید , ۱۴۸ کیلو بایت نسخه ی epub

خلاصه ای از داستان رمان:
این رمان، داستان دختری رو روایت میکنه به نام مهسا. مهسا در طی یک سری برخوردها با دوست مامانش و خانوادش آشنا میشه و پس از چند برخورد، عاشق پسر دوست مامانش، آرتین میشه. و اما آرتین… حالا آیا آرتین هم اونو دوست داره؟ اصلا میشه اسم این احساس رو عشق گذاشت؟ سرنوشت مهسا چی میشه؟ بهم میرسن یا نه؟… پایان خوش

دانلود pdf

Download


دانلود apk

Dawnload


– مهسا… مهسا… مهــــسا…
اَه… نمیدونم چرا هروقت میشینم دوتا آهنگ گوش بدم، مامانم تازه کاراش یادش میاد.
– بلـــــه، بلــــــه؟
– بیا کارت دارم.
آهنگ رو قطع کردم و رفتم توی آشپزخونه که مامانم اونجا بود.
– جونم مامانی؟
– بیا وایسا این ظرفا رو بشور.
– مامان چرا یه ماشین ظرفشویی نمیخری هم خودتو راحت کنی هم منو؟
اینو که گفتم، شروع کردم به شستن ظرف ها. مامانم هم جواب داد:
– چیه بابا اونا؟ اولا خوب تمیز نمیکنه؛ ثانیا ظرفای بزرگ رو نمیشوره؛ ثالثا میخواد چربی هاشو بیرون کنی بعد بذاری توش تا شسته بشه.خب چه کاریه؟ خودمون هم تمیز میشوریم، هم زود… والا.
یه پنج دقیقه ای وایساده بودم و میشستم. خیلی نبود. واسه همین زود تموم شد.
– خوب مامی، ظرفا تموم شد. بای بای.
– وایسا بینم کجا؟ زود در میره. برو هال رو جارو و خاک گیری کن تا منم شام درست کنم.
– همه ی این کارا رو من تنها بکنم؟
– نه پس. میخوای بگم خانوم نصیری (همسایمون) بیاد؟
– نه، منظورم اینه که مهلا کجاس؟
– رفته کلاس ویالون؛ گفت از اون طرفم میره خونه دوستش.
– آهان. خوب باشه. اصلا مگه کسی قراره بیاد؟
– آره، عمه ات میخواد بیاد.

دانلود رمان پایان قصه ما از Ice Girl