دانلود رمان عشق خجالتی من برای pdf

دانلود رمان عشق خجالتی من برای pdf

خلاصه داستان رمان عشق خجالتی من: 

این رمان در مورد عشقه……مثل همه رمانای دیگه…….یه پسر داریم و یه دختر…….اما این قصه یه فرق کوچولو با قصه های دیگه داره…….پسر قصه سرد و خشک نیست…….خیلی مهربونه……باهمه خوب رفتار می کنه……زور گو نیست……یه پسر با قلب رئوف……یه پسر ساده و بی شیله پیله…………..دختر قصه زبون دراز و پررو نیست………خیلی خجالتی و آرومه……….مظلوم و ساکته…….همه سرش زورن اما صداش درنمیاد…..نمی تونه از حق خودش دفاع کنه………و حالا سرنوشت این دو تا رو سر راه هم قرار میده……..یه عاشقانه آروم با شخصیت های آروم و مظلوم…..پ.ن:یه توضیح کوچولو بدم…..این رمان درباره شخصیت های عادی با زندگیه عادیه….اگه کسی یه رمان آروم و مطابق با زندگی معمولی رو دوست داره بخونه وگرنه دور این رمان رو خط بکشید.پایان خوش

دریافت
حجم: 1.53 مگابایت
توضیحات: ندارد













دانلود رمان عشق خجالتی من | نگاه دانلود

www.negahdl.com › دانلود-رمان-عشق-خجا...

دانلود رمان عشق خجالتی من جاوا،اندروید،ایفون،pdf _ دانلود رمان عشق خجالتی من.

دانلود رمان عشق خجالتی من برای pdf کامپیوتر و اندروید :: عکس نوشته ...

fazkhone.blog.ir › tag › دانلود رمان عشق ...

۱۴ مهر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی « دانلود رمان عشق خجالتی من برای pdf کامپیوتر و اندروید» ثبت شده است - دانلود رمان دلنوشته عکس ...

دانلود رمان عشق خجالتی من برای pdf :: عکس نوشته | دلنوشته | دانلود رمان

fazkhone.blog.ir › دانلود-رمان-عشق-خجال...

۱۴ مهر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - خلاصه داستان رمان عشق خجالتی من: این رمان در مورد عشقه……مثل همه رمانای دیگه…….یه پسر داریم و یه دختر…….اما این قصه یه ...

دانلود عشق خجالتی من pdf | دانلود رمان | رمان ...

taksubtitle.com › tag › دانلود-عشق-خجالت...

دانلود رمان عشق خجالتی من | m-sh77 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل). یکشنبه ، ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ 0 دیدگاه نوشته:admin. نام رمان : عشق خجالتی من.

دانلود رمان عشق خجالتی من - دانلود رمان | دانلود رمان زیبای عاشقانه | رمان اسلامی

romandownload.persianblog.ir › post

دانلود رمان عشق خجالتی من. نویسنده: فرشاد حسین زاده - ۱۳٩٤/٧/٦. نام رمان : عشق خجالتی من. نویسنده : m-sh77 کاربر انجمن نودهشتیا. حجم کتاب ...

دانلود بهترین رمان ها | صدای سراب

sedayesaraab.ir › ...

۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود رمان عشق خجالتی من نام رمان : عشق خجالتی من نویسنده ... قالب کتاب : PDF (مخصوص کامپیوتر) – JAR (جاوا) و ePUB ...

دانلود رمان عشق خجالتی من برای pdf

funito.ir › دانلود-رمان-عشق-خجالتی-من-ب...

دانلود انیمیشن The Secret Life of Pets 2016 · دانلود آهنگ وحید پوری به نام اون دیگه نمیاد · دانلود آهنگ حمید راد به نام باور کن · دانلود آهنگ احمد ...

خواندن رمان عشق خجالتی من | جستجو | بی ...

www.biblogs.ir › list › خواندن+رمان+عشق...

قسمت ششم رمان عشق خجالتی من,رمان عشق خجالتی من, دانلود رمان عشق خجالتی من , رمان عشق خجالتی من برای کامپیوتر pdf, رمان عشق خجالتی من ...

دانلود رمان عشق خجالتی من | جستجو | بی ...

www.biblogs.ir › list › دانلود+رمان+عشق+...

قسمت ششم رمان عشق خجالتی من,رمان عشق خجالتی من, دانلود رمان عشق خجالتی من , رمان عشق خجالتی من برای کامپیوتر pdf, رمان عشق خجالتی من ...

دانلود رمان عشق خجالتی من - رزبلاگ

halfwaytothestars.rozblog.com › post › دا...

۸ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - دانلود رمان عشق خجالتی من 1 . دانلود رمان عشق خجالتی من | نگاه دانلود دانلود رمان عشق خجالتی من جاوا،اندروید،ایفون،pdf _ دانلود ...