رمان قبله ی من از میم سادات هاشمی

رمان قبله ی من

نام رمان : رمان قبله ی من

به قلم : میم سادات هاشمی

امتیاز : ۳ از ۵

تعداد صفحات : ۲۱۷

حجم رمان : ۳.۴۵ مگابایت پی دی اف , ۰.۸۳ مگابایت نسخه ی اندروید , ۲۰۵ کیلو بایت نسخه ی epub

خلاصه ای از داستان رمان:
محیا دختریست که احساس میکند عقاید پدرش دست و پاگیر است و
دلش میخواهد آزادی از نوع دلخواه خودش را تجربه کند،
اتفاقاتی که رخ می دهد او را در این راه مصر می سازد اما…


فرمت رمان:pdf,apk,epub

برای دانلود و دریافت فایل کلیک کنید

صفحه ی اول رمان:

روبه ی آینه می ایستم و موهایم را بالای سرم با یک گیره کوچیک جمع می کنم. با سر
انگشت روی ابروهایم دست میکشم چقدر کم پشت! لبخند تلخی میزنم و دسته ای از
موهایم را روی صورتم می ریزم. لابه لای موج لَخت و فندقی که یکی از چشمانم را
پوشانده، چند تار نقره ای گذشته را به رخم میکشند! پلک هایم را روی هم می فشارم
و نفسم را باصدا بیرون می دهم.
تولدت مبارک من!
نمی دانم چند ساله شده ام؟
بیست و پنج؟

نه. کمتر! اما این چهره یک زن سالخورده را معرفی می کند! کلافه می شوم و کف دستم
را روی تصویرم در آینه می گذارم! اصلا چه فرقی می کند چند سال؟! دستم را برمی
دارم و دوباره به آینه خیره می شوم. گیره را از سرم باز می کنم و روی میز دراور
می گذارم. یک لبخند مصنوعی را چاشنی غم بزرگم می کنم. تو قول دادی محیا…موهایم
را روی شانه هایم می ریزم و به گردنم عطر می زنم. میدانی؟
اگر این قول نبود تا به حال صدباره مرده بودم.
کشوی میز را باز می کنم و به تماشا می ایستم.
حالا حتما باید آرایش هم کنم؟! شانه بالا می اندازم و ماتیک صورتی کم رنگم را برمی دارم و
کمی روی لبهایم میکشم.
چه بی روح! دوباره لبخند میزنم.

رمان قبله ی من از میم سادات هاشمی


دانلود رمان دانلود رمان جدید رمان رمان جدید رمان خونه رمان سرا رمان عاشقانه رمان های جدید رمان کده http://fazkhone.blog.ir

پیشنهادها:









رمان قبله ی من از میم سادات هاشمی برای دانلود بافرمت pdf,java,epub,apk

romansara.org › ghebleyeman

۳ ساعت پیش - رمان قبله ی من از میم سادات هاشمی , محیا دختریست که احساس میکند عقاید پدرش دست و پاگیر است و دلش میخواهد آزادی از نوع ...

│میم ساداتــــ هاشِمے│ on Instagram: “🌹 #رمان_عاشقانه_مذهبی_قسمت22 #هوالعشـــق ...

https://www.instagram.com › ...

۱۱ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - 2067 Likes, 202 Comments - │میم ساداتــــ هاشِمے│ ... من هم بی معطلی و باسرعت روی ترڪ موتورت میپرم و دستهایم را روی ...

دانلود رمان قبله ی من میم سادات هاشمی - خبر ...

iruni.ir › search › q=دانلود+رمان+قبله+ی...

س. مى‌خواستم بدانم که در نماز انحراف از قبله تا چه حد مجاز است و به نماز لطمه‌اى نمى‌زند؟ جواب / در نماز نباید عمداً انحراف از قبله داشته باشد، اما اگر ...

دانلود رمان های میم سادات rahta.com

nslove.ir › دانلود+رمان+های+میم+سادات+++...

... میم سادات هاشمی دانلود رمان هوالعشق از میم سادات هاشمی دانلود رمان قبله ی من میم سادات هاشمی رمان میم سادات هاشمی - koupeh.com دانلود رمان مدافع ...

#میم_سادات_هاشمی میم سادات هاشمی - Tele-Wall - سرویس اشتراک تلگرام

www.tele-wall.ir › telegram › tags › میم_...

مرد قوی است و خدا هم برای همین وظیفه ی سنگین تو را قوی خلق کرده! برادرم! متشکرم ... پس چطور هربار ڪہ بہ من سر میزند باخود یڪے ازین هارا مے اورد! ... رمان فوق نسخه ای ضعیف از قلم حقیربود

رمان عاشقانه مذهبی میم سادات هاشمی - کوپه

www.koupeh.com › search › رمان-عاشقان...

اعتراف اسیر سعودی به نقشه عربستان برای گسترش تروریسم در جنوب یمن ... رمان عاشقانه مذهبی میم سادات هاشمی ... انتشار رایگان یک رمان عاشقانه‌ برای وحدت مسلمانان+لینک دانلود ...

دانلود رمان های میم سادات هاشمی - وب سایت

kharid21-rzb.blogsreader.tk › list › دانلو...

می خواست ارزشِ رمان خوندن رو پایین بیاره. خودش رو تو تحقیقاتِ علمی کسالت بارش غرق کرده بود. آدمی که کتاب و رمان نخونه از نظرِ من رده.

رمان های مذهبی عاشقانه - فیس پلاک

facepelak.ir › roman_khan

1395/06/25 - 14:58. بٰانوۍ قصّه. ناظر ارسالها. رمان عاشقانه ی دو مدافع "قسمت اول و دوم" من خودم این رمان رو بیشتر از قبلی دوست دارم :) ...

مدافع عشق / قسمت 8 :: عاشقانه های حلال

asheghaneh-halal.blog.ir › مدافع-عشق-ق...

۷ شهریور ۱۳۹۵ ه‍.ش. - گرچه فاطمه سادات خودش گفته بود ڪه لحظاتـےراثبت ڪنم... ... رومیگردانـےسمت من،پشت پایت درست لبه ی تپه،خالـےمیشود و. ... نویسنده این رمان: میم سادات هاشمی * منبع:

دانلود رمان هوالعشق نوشته میم سادات هاشمی - ...

faznaz.com › دانلود-رمان-هوالعشق-نوشته...

روزنامه هفت صبح: راهی شدن مهدی هاشمی به زندان اوین پایانی بر یکی دیگر از پرونده های مهم قوه قضاییه در چند سال گذشته بود. شاید هرگز کسی ...