دانلود رمان من شیطون نیستم از کیمیا سوار

دانلود رمان کیمیا سوار

بهمن ۲, ۱۳۹۵




جزئیات کیمیا سوار700 صفحه


دریافت



خلاصه داستان:

حنا فرزند طلاقه نه پدرش اون رو میخواد و نه مادرش. از قضا وارد خونه مردی میشه که ازهمسر اولش خیانت دیده. باهاش پیوند زناشویی میبنده،اما فقط برای نیازشون: یکی داشتن پناهگاه ویکی دیگه جایگزینی برای عشق سابقش! قسمتی از داستان: بین اشکام خندم گرفت، واقعا ناشی بود. معلوم بود فقط توی فیلم ها دیده، البته ناگفته نماند من اولین وآخرینش با عشق دوران بچگیم بود. اونم با پسر همسایه… اونم تو سن شیش سالگی… منحرف نبودیم هاااا ولی یه روز که داشتیم بازی می کردیم، نقش زن و شوهر ها رو داشتیم. بهم گفت بابام مامانمو به جای لپش اینجاشو ب- وسیده، بیا ماهم انجامش بدیم. خب ما هم انجام دادیم واون وقت بود که مامان سررسید و دیگه نذاشت باهاش بازی کنم، بعد هم که ازاونجا رفتیم. روی پهلو چرخیدم، گفتم مامان بعد طلاقش با بابا ازایران رفت. نه ازدواج دوباره کرد نه این که با معشوق های متعدد گشت، اون فقط رفت تا به آرزوهاش برسه آرزوهایی که با وجود من و بابا رسیدن بهش ممکن نبود. الانم بهترین جراح قلب بود وتخصصش رو گرفته بود. آه… کاش بود، کاش یکم هم مثل بیمارهاش به منم اهمیت می‌داد. دلم یه خانواده می‌خواست، حتی یه خانواده ناقص مثل محمد اینا. آه دوباره ای کشیدم و چشمای خمارمو روی هم گذاشتم. _ فقط بخواب حنا… به چیز دیگه ای فکر نکن

دانلود رمان دست هایم حافظه دارند از رهایش

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان دست هایم حافظه دارند

به قلم : رهایش(محرابه سادات قدیری)


دانلود رمان اقای مغرور خانم لجباز از بهارک مقدم

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان اقای مغرور خانم لجباز

به قلم : بهارک مقدم


دانلود رمان ترانه ی هستی من از یاسی

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان ترانه ی هستی من

به قلم : یاسی


دانلود رمان ازدواج توتیا از نیلوفر قائمی فر

Fazkhone.blog.ir

دانلود رمان ازدواج توتیا از نیلوفر قائمی فر برای دانلود با فرمت pdf,java,epub,apk


دانلود رمان تقاص از V.rahimi1 با فرمت pdf

Fazkhone.blog.ir

دانلود رمان تقاص از V.rahimi1 با فرمت pdf

به قلم : v.rahimi


دانلود رمان لجبازی آقا بزرگ از راز.س(شاهتوت)

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان لجبازی آقا بزرگ

به قلم : راز.س(شاهتوت)


دانلود رمان روز نود و سوم از نیلوفر قائمی فر

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان روز نود و سوم

به قلم : قائمی فر


دانلود رمان پرستش از پرنیان خجسته حال

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان پرستش

به قلم : پرنیان خجسته حال


دانلود رمان آخرین برف زمستان از فاطمه ایمانی
Fazkhone.blog.ir
نام رمان : رمان آخرین برف زمستان
به قلم : فاطمه ایمانی


دانلود رمان مهاجر از الما.ف
Fazkhone.blog.ir
نام رمان : رمان مهاجر
به قلم : الما.ف
دانلود رمان زخم پاییز از معصومه آبی
Fazkhone.blog.ir
نام رمان : رمان زخم پاییز
به قلم : معصومه آبی
دانلود رمان دسیسه از ش.شادمهری
Fazkhone.blog.ir
نام رمان : رمان دسیسه
به قلم : ش.شادمهری
دانلود رمان رسوایی از مهسا موحد
Fazkhone.blog.ir
نام رمان : رمان رسوایی (جلد دوم رمان کبودی های زیر پوست شهر)
به قلم : مهسا موحد

رمان ان دی ای از سحرنورباقری

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان ان دی ای (جلد دوم رمان محله ی ممنوعه)

به قلم : سحرنورباقری


رمان تمنای وصال از الناز محمدی

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان تمنای وصال

به قلم : الناز محمدی


رمان بیداری خون آشام از تیم اورورک

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان بیداری خون آشام

به قلم : تیم اورورک


رمان شیفت خون آشام از تیم ارورک

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان شیفت خون آشام

به قلم : تیم ارورک


دانلود رمان عروسک جون از فاطمه ایمانی

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان عروسک جون

به قلم : فاطمه ایمانی


رمان همکارم میشی از ستاره چشمک زن

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان همکارم میشی

به قلم : ستاره چشمک زن


رمان عروس مرده از مژگان زارع

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان عروس مرده

به قلم : مژگان زارع


رمان سیاه بازی از مدیا خانم

Fazkhone.blog.ir

نام رمان :رمان سیاه بازی

به قلم :مدیا خانم


رمان در انتهاترین نقطه شب از الناز دادخواه

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان در انتهاترین نقطه شب

به قلم : الناز دادخواه


دانلود رمان سوران از مهدیه مومنی

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان سوران

به قلم : مهدیه مومنی


دانلود رمان بی تو با تو بودن از حانیه رحیمی

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان بی تو با تو بودن

به قلم : حانیه رحیمی


دانلود رمان رویای بلند از مهسا صفری

Fazkhone.blog.ir

نام رمان : رمان رویای بلند

به قلم : مهسا صفری


دانلود رمان من شیطون نیستم از کیمیا سوار :: عکس نوشته | دلنوشته | دانلود رمان
fazkhone.blog.ir › دانلود-رمان-من-شیطون...
۲ بهمن ۱۳۹۵ ه‍.ش. - دانلود رمان کیمیا سوار. بهمن ۲, ۱۳۹۵. جزئیات کیمیا سوار700 صفحه. دانلود رمان برای موبایل و کامپیوتر با فرمت PDF.
دانلود رمان من شیطون نیستم از کیمیا سوار
download0.website › دانلود-رمان-من-شیط...
۲ بهمن ۱۳۹۵ ه‍.ش. - دانلود رمان من شیطون نیستم از کیمیا سوار. دانلود رمان کیمیا سوار. بهمن ۲, ۱۳۹۵. ادامه مطلب. دانلود رمان کیمیا سوار. بهمن ۲, ۱۳۹۵.
دانلود رمان من شیطون نیستم – اندروید،pdf،ایفون - رمان دانلود
romandl.com › دانلود-رمان-من-شیطون-نی...
دانلود رمان من شیطون نیستم – اندروید،pdf،ایفون. توسط Mohammad در جمعه, بهمن ۸, ۱۳۹۵ ... نویسنده: کیمیا سوار. خلاصه: ...
رمان من شیطون نیستم pdf - رمان | دانلود رمان ایرانی و خارجی
dl-roman.rozblog.com › tag › رمان-من-ش...
نام رمان: من شیظون نیستم نویسنده: کیمیا سوار تعداد صفحات: 700 خلاصه رمان: حنا فرزند طلاقه نه پدرش اون رو میخواد و نه مادرش. از قضا وارد ...
دانلود رمان من شیطون نیستم از کیمیا سوار - ...
romankhone.ir › ...
۲ بهمن ۱۳۹۵ ه‍.ش. - سلام به غیر از رمان من شیطون نیستم ایا رمان دیگه ای هم نوشتن لطفا اسمشون بگید ؟؟ لطفا به سوالات جواب بدید . پاسخ دادن.
دانلود رمان من شیطون نیستم - رمان | دانلود رمان ایرانی و خارجی - بلاگ خوان
dl-roman.rzb.h5h.ir › post585578
>دانلود رمان من شیطون نیستم · لینک کانال سکسی تلگرام +18 جهت ورود و ... رمان: من شیظون نیستم. نویسنده: کیمیا سوار. تعداد صفحات: 700.
دانلود رمان من شیطون نیستم
dlroman.ir › دانلود-رمان-من-شیطون-نیستم
۴ بهمن ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ... کتاب من شیطون نیستم , دانلود رمان من شیطون نیستم (موبایل و PDF) دانلود من شیطون نیستم , رمان هایی کیمیا سوار, , رمان ...
دانلود رمان من شیطون نیستم
4load.ir › دانلود-رمان-من-شیطون-نیستم
۴ اسفند ۱۳۹۵ ه‍.ش. - دانلود رمان کیمیا سوار بهم. … دانلود رمان من شیطون نیستم از کیمیا سوار. دانلود رمان کیمیا سوار. بهمن ۲, ۱۳۹۵. ادامه مطلب.