رمان زندگی دروغ از سما اللهیاری

رمان زندگی دروغ از سما اللهیاری

نام رمان : زندگی دروغ

به قلم : سما اللهیاری

امتیاز : ۱ از ۵

تعداد صفحات : ۱۵۴

حجم رمان : ۲.۷۲ مگابایت پی دی اف , ۰.۷۵ مگابایت نسخه ی اندروید , ۱۴۹ کیلو بایت نسخه ی epub

خلاصه ای از داستان رمان:

داستان مردی که طی یک هفته همسر و تمام دارایی خود را از دست می دهد…
موضوع اینجاست که بعد از گذر چند سال آیا همان آدم قبلی است؟
یا می خواهد از تمامی مقصر ها انتقام بگیرد؟
آیا قلب سنگ شده باز هم می تواند عاشق شود؟


فرمت رمان:pdf,apk,epub

دانلود رمان زندگی دروغ از سما اللهیاری با فرمت pdf
دانلود رمان زندگی دروغ از سما اللهیاری با فرمت apk
دانلود رمان زندگی دروغ از سما اللهیاری با فرمت epub
دانلود رمان زندگی دروغ از سما اللهیاری با فرمت java

صفحه ی اول رمان:

-داداش بسه دیگه بلند شو!خیلی وقته هوا تاریک شده درست نیست بیشتر از این اینجا بمونیم
با صدای گرفته ای گفتم:لیا کجاست؟
-خوابش برده بود مامان هم بردتش خونه

به زور از روی زمین بلند شدم.پاهام بی حس شدن بودن و قدرتی برای حرکت کردن توشون نبود!
نمیتونستم نگاهمو ازش بگیرم شاید چون هنوز باور نمیکردم که رفته.سوییچ ماشینو گرفتم طرف پری و گفتم:تو بشین پشت فرمون
با گفتن این جمله نشستم توی ماشین.وقتی افتادیم تو جاده گفت:کجا برم؟
-مگه مامان اینا نرفتن خونه خودم؟

-فکر کنم
-خب پس برو همونجا
پنجره رو دادم پایین و چند تا نفس عمیق کشیدم.کلافه و بی حوصله بودم اونقدری که فقط میخواستم تنها باشم.
-میگم بهتر نیست دو سه شب خونه مامان اینا بمونی؟هم به نفع توئه هم لیا

حرفی نزدم و با سکوت خیره شدم به ماشین های توی خیابون.
وقتی رسیدیم با یه مکث کوتاه وارد خونه شدم.قبل از هرچیز نگاهم افتاد به عکس الهه که توی قاب روی شومینه بود
.دوباره قلبم تیر کشید!دستمو گذاشتم روی دیوار کنار شومینه و سرمو انداختم پایین.
نمیخواستم جلوی اون همه آدم نشون بدم که شکستم ولی شکسته بودم!
از مهمونا عذرخواهی کردم و رفتم تو اتاق تا دست و صورتمو بشورم.
وقتی از دستشویی اومدم بیرون دیدم بابا تو اتاقمه و نشسته روی تخت.

رمان زندگی دروغ از سما اللهیاری











رمان یاسمین زندگی من از ستاره افشار با فرمت pdf,java,epub,apk

romansara.org › yasaminzendegi

۲۱ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - رمان یاسمین زندگی من از ستاره افشار , پی دی اف رمان یاسمین ... زندگی دروغ/سما اللهیاری(saama.all)/کابر انجمن رمانسرا ...

رمان زندگی قلب ها فرمت pdf

romansara.org › tag › رمان-زندگی-قلب-ها...

رمان زندگی قلب ها فرمت pdfexpert%% ... غرور و تعصب/ جین آستین · زندگی دروغ/سما اللهیاری( saama.all)/کابر انجمن رمانسرا · قدرتمند ترین ...

128 - رمانسرا | دانلود رمان,رمان عاشقانه,رمان ...

romansara.org › page

غرور و تعصب/ جین آستین · زندگی دروغ/سما اللهیاری(saama.all)/کابر انجمن .... دسته بندی : رمان نهال زندگی; 9086 بازدید; ۹۳/۰۲/۱۴; siavash ...

رمان دگر شقایق نیس زندگی نکن از zed.a با فرمت pdf,apk,epub,java

romansara.org › رمان-دگر-شقایق-نیس-ز...

:دانلود رمان دگر شقایق نیست زندگی نکن از zed. a با فرمت epub. صفحه ی اول رمان: درشیشه ای حیاط که بالرزش آشنای همیشگی اش باز شد؛سوز ...

رمان یگانه عشق از صدفناز هروی با فرمت pdf,java,epub,apk

romansara.org › رمان-یگانه-عشق-از-صد...

غرور و تعصب/ جین آستین · زندگی دروغ/سما اللهیاری(saama.all)/کابر انجمن رمانسرا · قدرتمند ترین گیاه ... رمان یگانه عشق از صدفناز هروی.

دانلود رمان آیلار - رمانسرا

romansara.org › tag › دانلود-رمان-آیلار

دانلود رمان آیلارexpert%% ... غرور و تعصب/ جین آستین · زندگی دروغ/سما اللهیاری(saama.all)/ کابر انجمن رمانسرا · قدرتمند ترین گیاه دارویی ...

معرفی و نقد رمان بانوی قصه نوشته ی beste ...

romansara.org › naghdbanoo

۲۳ دی ۱۳۹۵ ه‍.ش. - نقد رمان بانوی قصه , بعضی رمان ها هستند که وقتی کلمه ی پایان رو ... زندگی دروغ/سما اللهیاری(saama.all)/کابر انجمن رمانسرا ...

رمان عاشقانه راحیل

romansara.org › tag › رمان-عاشقانه-راحیل

رمان عاشقانه راحیلexpert%% ... غرور و تعصب/ جین آستین · زندگی دروغ/سما اللهیاری(saama. all)/کابر انجمن رمانسرا · قدرتمند ترین گیاه ...

رمان رخصت از ماهور فتحی برای دانلود با فرمت pdf,java,epub,apk

romansara.org › rokhsat

۱۵ مهر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - رمان رخصت از ماهور فتحی,پی دی اف رمان رخصت از ماهور فتحی, رمان ... زندگی دروغ/سما اللهیاری(saama.all)/کابر انجمن رمانسرا ...

رمان نابخشوده از gelayol با فرمت pdf,java ...

romansara.org › رمان-نابخشوده-از-gelayol

... غرور و تعصب/ جین آستین · زندگی دروغ/سما اللهیاری(saama.all)/کابر انجمن رمانسرا · قدرتمند ترین گیاه دارویی ... رمان نابخشوده از gelayol.