دانلود رمان سر گیجه های تنهایی من از سید آوید محتشم

رمان سر گیجه های تنهایی من از سید آوید محتشم

نام رمان : رمان سر گیجه های تنهایی من

به قلم : سید آوید محتشم

امتیاز : ۵ از ۵

تعداد صفحات : ۴۸۳

حجم رمان : ۵.۵۳ مگابایت پی دی اف , ۰.۸۳ مگابایت نسخه ی اندروید , ۳۲۲ کیلو بایت نسخه ی epub

خلاصه ای از داستان رمان:
هرکدوم از شخصیتایی که تو این داستان میخونید واقعین!

شخصیت اول مرد! اتابک، یکی از بهترین و صمیمی ترین دوستای منه…
تمام خصوصیات ظاهری، رفتاریش برداشتی از شخصیت اتابک دوست صمیمیمه!
بهانه، شخصیت مقابل اتابک، یه دختره از جنس همه ی دخترای دور و برمون!
تو یه دوره ی حساس قرار داره و به شدت مودیه! هی حال و هواش عوض میشه!
ثبات شخصیتی نداره یه جورایی! شبنم، یه از دماغ فیل افتاده ایه که خدا داند و بس!
حسام، یه پسره، از نسل همه ی پسرای شیطون و بازیگوش!

شخصیتای حاشیه ایه داستان هم تقریبا واقعین! …


فرمت رمان:pdf,apk,epub

دانلود رمان سر گیجه های تنهایی من از سید آوید محتشم با فرمت pdf
دانلود رمان سر گیجه های تنهایی من از سید آوید محتشم با فرمت apk
دانلود رمان سر گیجه های تنهایی من از سید آوید محتشم با فرمت epub
دانلود رمان سر گیجه های تنهایی من از سید آوید محتشم با فرمت java

صفحه ی اول رمان:

تمام قدرتم رو برای آخرین پک به کار گرفتم و دود غلیظ رو از بینی و دهنم بیرون فرستادم و نالیدم
-نمیشه
صدای همیشه خونسرد بابک پیچید تو گوشم
-حالا من یه چیزی ازت خواستما
سیگار دیگه ای آتیش زدم و با ولع، دودش رو بلعیدم
-من هیچی! اونو میخوای…
-راضی میشه…می شناسمش!
آهی کشیدم…کاش قدر من می شناختیش…

کاش مثل من همه ی رفتاراش رو زیر ذره بین گرفته بودی، کاش میتونستی بفهمی اون با
این شرایط کنار نمیاد… فقط سکوت کردم و به صدا نفسای بابک گوش دادم…

با سومین پک، سیگارم تموم شد…توی جاسیگاری
لهش کردم و منتظر شدم
چیزی بگه…
-کمکم میکنی؟
زبون تلخم رو به لبای خشکیده ام کشیدم و گفتم
-راه دیگه ای هم هست مگه؟
-میدونستم دست رد به س*ی*ن*ه* ام نمیزنی! کاری باری؟
دستم که حالا فارغ از سیگار بود، توی موهام کشیدم و گفتم
-بذار خودم این موضوع رو بهش بگم!
-هرطور صلاح بدونی دکتر، بهش میگم فردا میری دنبالش.
آهی کشیدم و سکوت کردم…بابک که سکوتم رو دید شب بخیری گفت و قطع کرد…

موبایل رو از کنار گوشم عقب کشیدم و گذاشتمش
لب پنجره و زل زدم به خیابون… نفس داغم شیشه ی سرد رو، خیس می کرد…

با نوک انگشت نوشتم “بهانه” بعد سریع روش رو ها
کردم و پوشوندمش و با خشم غریدم
-خجالت بکش.
مشتم رو روی میز کوبیدم… اینبار به جای میز تنم لرزید، دستم درد گرفت
-آخخخ…
سر دردناکم رو، روی مشت گره کرده ام گذاشتم …

دست آزادم رو به سمت بسته ی سیگارم هول دادم… یه نخ الترا بیرون کشیدم و با

رمان سر گیجه های تنهایی من از سید آوید محتشم








رمان سر گیجه های تنهایی من از سید آوید محتشم با فرمت pdf,java,epub,apk

romansara.org › sargijeha

۴ ساعت پیش - رمان سر گیجه های تنهایی من از سید آوید محتشم, هرکدوم از شخصیتایی که تو این داستان میخونید واقعین! شخصیت اول مرد!

دانلود رمان سر گیجه های تنهایی من - جدیدترین اخبار - رز بلاگ

retfan.rozblog.com › post

۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - دانلود رمان سرگیجه های تنهایی من برای گوشی و موبایل, pdf رمان ... عنوان کتاب: سر گیجه های تنهایی من نویسنده:سید اوید محتشم تعداد صفحات .... رمان اویده| موتور جستجوی یوز.

دانلود رمان رقیب مرد من جاوا،اندروید،pdf،ایفون،تبلت | نگاه دانلود

http://opizo.com/77341/?www.negahdl.com › دانلود-رمان-رقیب-م...

۱۹ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود رمان رقیب مرد من جاوا، اندروید،pdf،ایفون،تبلت دانلود رمان ... @طلیعه, رمان سرگیجه های تنهایی من از سید آوید محتشم.

رمان دونی » رمان سرگیجه های تنهایی من

romandooni.ir › ...

متفاوت ترین مرجع دانلود رمان. ... رمان سرگیجه های تنهایی من. توسط: میلاد امینی; تاریخ انتشار: ۱۷ ... های تنهایی من نویسنده:سید آوید محتشم

رمان سرگیجه های تنهایی من | binaha - دانلود ...

www.98ia.com › News-file-article-sid-18...

به علت robots.txt این سایت، توضیحی برای این نتیجه در دسترس نیست

بیشتر بدانید

دانلود رمان سرگیجه های تنهایی من :: دانلود زیرنویس فارسی

efrat.blog.ir › دانلود رمان سرگیجه های تنه...

۲۲ آذر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - دانلود رمان سر گیجه های تنهایی من - سایت تفریحی فان فاز ..... @طلیعه, رمان سرگیجه های تنهایی من از سید آوید محتشم.

سرگیجه های تنهایی من - سید آوید محتشم - دانلود رایگان انواع کتاب

freebook.blogsky.com › post-10654 › س...

دانلود رایگان انواع کتاب - این وبلاگ سعی در معرفی و ارائه رایگان کتاب هایی در زمینه های مختلف در ... سرگیجه های تنهایی من - سید آوید محتشم.

دانلود رمان سرگیجه های تنهایی من - Winter is coming - رز بلاگ

snow.r98.ir › post › دانلود-رمان-سرگیجه-...

۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود سرگیجه های تنهایی من Pdf | دانلود رمان های عاشقانه ... @طلیعه,رمان سرگیجه های تنهایی من از سید آوید محتشم. [پاسخ به ...

دانلود رمان های binaha

183iran422.persian-home.xyz

... دانلود دانلود رمان سرگیجه های تنهایی من رمانسرا | دانلود رمان,رمان عاشقانه,رمان جدید ... دانلود رمان جدید سید آوید محتشم دانلود رمان عاشقانه - 11 ...

دانلود رمان های binaha

wiki.persian-home.xyz › pop › دانلود رما...

دانلود رمان جدید سید آوید محتشم · نگاه دانلود ... دانلود رمان سرگیجه های تنهایی من · نگاه دانلود | دانلود رمان | دانلود رمان عاشقانه,رمان جدید ... 26 .