رمان خشت و آینه از بهاره حسنی

رمان خشت و آینه از بهاره حسنی

نام رمان : خشت و آینه

به قلم : بهاره حسنی

امتیاز : ۴ از ۵

تعداد صفحات : ۵۱۳

حجم رمان : ۵.۹۸ مگابایت پی دی اف , ۰.۹۲ مگابایت نسخه ی اندروید , ۴۰۱ کیلو بایت نسخه ی epub

خلاصه ای از داستان رمان:
پزشکی بنام بهجت الزمان فخرالدینی ،

پزشکی که تمام وجودش را خرج خدمت به اجتماع کرده .

به واسطه کارش تمام عمرش را با کودکان و جوانان در ارتباط بوده .

ولی با تمام شناختی که نسبت به ککودکان و نوجوانان دارد در

درک و شناخت دختر خود یگانه ، ناموفق مانده .

یگانه روز به روز بزرگتر میشه و فاصله اون پدرش هر روز بیشتر و بیشتر میشه


فرمت رمان:pdf,apk,epub

دانلود رمان خشت و آینه از بهاره حسنی با فرمت pdf
دانلود رمان خشت و آینه از بهاره حسنی با فرمت apk
دانلود رمان خشت و آینه از بهاره حسنی با فرمت epub
دانلود رمان خشت و آینه از بهاره حسنی با فرمت java

صفحه ی اول رمان:

از در اتاقم بیرون رفتم. صدای بلند بلند حرف زدن مامان ملوک می آمد.

با مامان بحث می کرد و طبق معمول موضوع بحثشان من بودم.

گوش ایستادم. در همان حال نیمی از ذهنم به دنبال این بود که اتوی موهایم را کجا گذاشته ام.

مامان عصبی بود و این کاملا مشخص بود.

از بلند بلند حرف زدن و خشم در صدایش می شد حال درونش را تشخیص داد.

مامان همیشه آرام بود. برای همه آرام بود.

فقط برای من بود که بهی جانی که برای همه مظهر آرامش و محبت بود،

تبدیل به بهجت الزمان فخرالدینی می شد.
_مامان خواهش می کنم یکم با من همکاری کنید. کار سختیه؟

من هر کاری درباره آذر می کنم با حرف ها و کارهای شما پنبه میشه.

مامان این دختر داره از کنترل من خارج می شه.

تو رو خدا بفهمید که من نگرانشم. من مادرشم.

آخه کدوم مادریه که بد بچه اش رو بخواد؟
صدای مامان ملوک مثل همیشه آرام و دلنشین بود.
_داری بهش سخت می گیری بهی. این طوری مثل ماهی از دستت لیز می خوره می ره.
چند لحظه سکوت ایجاد شد. در اتاق را آهسته بستم و به راهرو نزدیک شدم.
_مامان جان جامعه بد شده. من نگرانشم.

با دخترهایی نشست و برخاست داره که اصلا مورد تایید من نیستن. من فقط می ترسم.
صدایش بغض آلود شد. لرزان و خسته. دو پله پایین آمدم.
_این راهش نیست بهی. این طوری دارید از هم دور می شید.

شاید تو فکر کنی من پیر و خرفت شدم ولی یه چیزهایی هست که هم من می بینم و می فهمم
_مامان ملوک تو رو خدا این چه حرفی می زنید.

من غلط بکنم یه همچین غلطی بکنم. شما تاج سر منید، فداتون بشم.
صدایشان قطع شد.
رمان خشت و آینه از بهاره حسنی















دانلود رمان خشت و آیینه از بهاره حسنی b.hassani با فرمت apk epub pdf |

www.tak-site.com › رمان-خشت-و-آیینه-از...

رمان خشت و آیینه از بهاره حسنی از سری رمان های عاشقانه و اجتماعی ایرانی پر طرفدار است که امروز با فرمت های apk epub pdf مخصوص موبایل و ...

دانلود رمان خشت و آیینه از بهاره حسنی - جاده ی بارونی بزرگترین سایت دانلود شعر و رمان

rainyroad.ir › دانلود-رمان-خشت-آیینه-بها...

دانلود رمان خشت و آیینه از بهاره حسنی پزشکی بنام بهجت الزمان فخرالدینی ، پزشکی که تمام وجودش را خرج خدمت به اجتماع کرده . به واسطه کارش ...

خشت و آینه | نویسنده : بهاره حسنی :: دانلود کتاب های رمان برای انواع موبایل - تبلت ...

goldjar.blog.ir › kheshto.ayeneh

۲۸ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - خشت و آینه. سخن آغازین نویسنده : این کار واقعا متفاوت خواهد بود. شخصیتها و نوع داستان متفاوت خواهند بود. در این کار ...

رمان خشت و آینه | b.hassani - ایران رمان

www.iranroman.com › showthread

۱۴ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 10پست - ‏1 نویسنده

فصل ششم چندین و چند بار درباره این موضوع فکر کرده بودم. برخلاف همیشه که هیچ کاری را با فکر انجام نمی دادم. این موضوع ...

خشت و آینه - رمان خانه

www.romankhane.ir › دانلود-رمان-خشت-و...

۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ه‍.ش. - دانلود رمان خشت و آینه. نویسنده: بهاره حسنی خلاصه ای از داستان رمان: پزشکی بنام بهجت الزمان فخرالدینی، پزشکی که تمام ...

بهترین رمانی که تا حالا خوندی؟ - صفحه 3 - انجمن قصه سرا

www.ghessesara.com › thread337-3

۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - 10پست - ‏9 نویسنده

همه ی رمانای مهسا زهیری به خصوص هیچوقت دیر نیست و رمان در ... رمانای بهاره حسنی بخصوص خشت و آیینه و رمان در حال تایپ ...

رمان پُل | بهاره حسنی کاربر انجمن قصه سرا

‏20 نوامبر 2016‏

رمان شب زدگان | b.hassani کاربر انجمن قصه سرا - صفحه 3

‏29 ژوئن 2016‏

یافته‌های دیگری از دامنه www.ghessesara.com‏

رمان غرور تلخ از nazi nazi با فرمت pdf,java,epub,apk

romansara.org › رمان-غرور-تلخ-از-nazi-n...

رمان غرور تلخ از nazi nazi با فرمت pdf,java, epub,apk ... حجم رمان : ۶.۸۱ مگابایت پی دی اف , ۱ .۳۶ مگابایت نسخه ی اندروید , ۱.۲۲ مگابایت نسخه ی جاوا , ۴۶۲ ... روبروی آینه قدی اتاقم ...

آخرین رمانی که خوانده اید چه بوده ؟ - نسخه قابل چاپ - قصه سرا

ghesse.takbb.com › printthread

RE: آخرین رمانی که خوانده اید چه بوده ؟ - رخشان - 04-15-2016 12:25 PM رمان خشت و آینه، از بهاره حسنی. برای چندمین بار خوندم و بسیار هم لذت ...

دانلود رمان سرگشته ی ناز نسخه آندروید, جاوا ...

noveldownload.ir › کتاب موبایل › رمان

نام رمان : سرگشته ی ناز; نویسنده : ملیحه جلیلاوی کاربر نودوهشتیا; صفحات : پرنیان .... میشه رمان خشت وایینه از بهاره حسنی رو بذارید؟ ... لطفا رمان خشت و آینه رو که تازه تموم شده بذارید.

رمان های نوستالژی - صفحه 3 - کافه قلم

forum.cafeghalam.com › thread5816-3

۴ مرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - 10پست - ‏1 نویسنده

رمانی که خیلی به دلم نشست و فک میکنم به خاطر قلم قوی و شخصیتای جالبش بود رمان همسایه. ... خشت و اینه ( بهاره حسنی)