دانلود رمان اشتباهم را ببخش

خلاصه:دانلود رمان اشتباهم را ببخش .دختری که از انتقام به یک عشقی میرسه که فکرش رو هم نمیکنه…

دختری که زخم های زیادی از دنیا خورده و تا میاد طعم خوشبختی رو مزه مزه کنه نمیزارن…

تصمیم میگیره انتقام بگیره از کسی که آخرین ضربه رو بهش زد و آیا موفق میشه؟؟؟

چه اتفاقی در این راه براش پیش میاد؟؟؟

دانلود رمان اشتباهم را ببخش

دانلود رمان اشتباهم را ببخش

نام اثر:رمان  اشتباهم را ببخش
نویسنده: arezoofaraji کاربر انجمن نگاه دانلود
ژانر: طنز و عاشقانه.
ویراستار:  بدون ویراستاری
طراح جلد: negah

مقدمه:
به نام بالاترین و بهترین عشق
به نام پاکترین و جاودانه ترین عشق
به نام خداوند بخشنده و مهربان
گاهی وقتها قلب یک انسان پر از رازهای نهفته است.
گاهی وقتها قلب یک انسان پر از درد دلهایی است که به زبان آوردنش سخت است.
و اینجاست که قلم و کاغذ بهترین همدل برای ما هستند.
من نیز درد دلم را ، درد دل همه را بی پرده و ساده مینویسم .
مینویسم تا همه ساده بخوانند و ساده درک کنند.
شاید متنهای من تجربه ای برای زندگی خیلی از انسانها باشد ،
شاید تکرار خاطره ها ، یا شاید درک کردن معنای عاشق شدن و عاشق بودن.
شاید عاشقیم و میدانیم عشق چیست
شاید عاشقیم و نمیدانیم معنای عشق چیست
شاید عاشق نیستیم و میخواهیم معنای عشق را بدانیم
یا شاید عاشق نیستیم و نمیخواهیم عاشق باشیم
چون شنیده ایم که عاشق شدن پر از درد است
یا شنیده ایم که عشق پر از لحظات شیرین است
برای من عشق تنها یک معنا دارد ، برای من عشق تنها یک رنگ دارد
برای من عشق به معنای آرامش است ، رنگ آبی رنگیست آرام و زیبا!
مینویسم از عشق ، از سرنوشت عاشقان ، از حال و هوای لحظه های زندگی

Apkدانلودرمان برای اندروید،تبلتJarدانلود رمان برای جاواPDFدانلود رمان برای کامپیوتر ، ویندوزPDFPDFدانلود رمان پی دی اف برای موبایل برای تمامی گوشیهاePubدانلود رمان برای آیفون،ایپد،،اندروید،تبلت











داستان اشتباهم را ببخش | arezoofaraji کاربر انجمن نگاه دانلود ...

forum.negahdl.com › threads

۱۲ آذر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - رمان:اشتباهم را ببخش نویسنده:arezoofaraji ژانر:طنز و عاشقانه خلاصه: دختری که از انتقام به یک عشقی میرسه که فکرش رو هم ...

دانلود رمان اشتباهم را ببخش | نگاه دانلود

www.negahdl.com › دانلود-رمان-اشتباهم-...

۲ دقیقه پیش - دانلود رمان اشتباهم را ببخش دختری که از انتقام به یک عشقی میرسه که فکرش رو هم نمیکنه...دختری که زخم های زیادی از دنیا ...

تصاویر

نتیجه تصویری برای دانلود رمان اشتباهم را ببخش

نتیجه تصویری برای دانلود رمان اشتباهم را ببخش

نتیجه تصویری برای دانلود رمان اشتباهم را ببخش

نتیجه تصویری برای دانلود رمان اشتباهم را ببخش

نتیجه تصویری برای دانلود رمان اشتباهم را ببخش

نتیجه تصویری برای دانلود رمان اشتباهم را ببخش

نتیجه تصویری برای دانلود رمان اشتباهم را ببخش

نتیجه تصویری برای دانلود رمان اشتباهم را ببخش

نتیجه تصویری برای دانلود رمان اشتباهم را ببخش

نتیجه تصویری برای دانلود رمان اشتباهم را ببخش

مشاهده همه

دانلود رمان عاشقانه Archives - نگاه دانلود

www.negahdl.com › romanasheghane

دانلود رمان اشتباهم را ببخش خلاصه:دانلود رمان اشتباهم را ببخش .دختری که از انتقام به یک عشقی میرسه که فکرش رو هم نمیکنه...دختری که زخم ...

از یک نما زیبا به نام عشق هستی - دانلود رمان

www.roman4u.ir › رمان-از-یک-نما-زیبا-...

۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ه‍.ش. - میخوام اشتباهم رو ببخشی! سکوت کردم،ازشدت گریه به هق هق افتادم. پدرم، پناه روزای بی مادریم، به خاطر خودخواهیم فرتوت و ...

دانلود رمان دلم آغوشت رامیخواهد

javandownload.org › دانلود-رمان-دلم-آغو...

۳ بهمن ۱۳۹۵ ه‍.ش. - دانلود رمان دلم اغوشت را میخواهد pdf جلد دوم – جدید نیوز .... نورافکن، بازیکن جوان استقلال، از اشتباهش پشیمان است اما هنوز ...

کتاب VB هنرستان دانلود - دانلود کتاب آموزش ویژوال بیسیک 6مرجع ...

www.polarispro.ir › qfdyujcynrdfdsdyns...

کتاب ویژوال بیسیک درn+1 روز رو دانلود کردم فهمیدم سخت در اشتباهم. ... فایل بخش های کتاب: ...17 فوریه 2010 .

خلاصه کتاب «ته‌خیار» هوشنگ‌کرمانی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr ...

www.mehrnews.com › news › خلاصه-ک...

۱۲ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آخر هفته می‌توانید بخش هایی از یک کتاب خواندنی را در «مجله مهر» ... دوستم سرشب آمد و تابلو و آن نوشته را دید و مرا از اشتباهم ...

طلاقم، پدرم، اشتباهم - مجله ادبی نبشت

nebesht.com › review-a-teaspoon-of-eart...

«یک قاشق زمین و دریا» اولین رمان دینا نیری به چهارده زبان ترجمه شده است. ... چطور من این قسمت اساسی از جهانبینی پدرم را از یاد برده بودم؟

داستان او یک زن (قسمت اول تا آخر) چیستا یثربی، بخش اول - مجله اقاقیا

agagiya.com › داستان-او-یک-زن-بخش-اول

۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - برای خواندن بخش دوم داستان از قسمت ۶۰ الی آخر کلیک نمایید. قسمت اول: ..... بالاخره دل به دریازدم و خلاصه ماجرا را به او گفتم.