تنهایی زیر بارون

کلی اشتباه کردم 

ساختم رابطه رو از اول تا الان

محال واسم برگرده مثل روز اول باورام

سخته ولی درکش میکنم

میدونم میرم تهش ترکش میکنم

پس نیازی نی بت میدونم

واست خاطره ساختم که نری نبازم

ولی میری و باختم دوباره بازم 

نمیخوام جلو بره ساعت بیست چاری 

شبی که نمیخوابم و صبحش تکراری

دوست دارم منم از رو حالت اجباری

فکرای پیچیدم با چشمای سادت

دو تا بدبخت توو اوج سعادت

رابطه دریا بود موجی میشدی

استرس میدادی هرروز بیخودی

انقد دنبالت بودم فراری شدی

انقد همو دیدیم که تکراری شدیم 

مست بودی راست بودم 

راست گفتی مست بودم

کار از کار گذشته و پر کردی کمبودم

خاطره ساختیم از چشم سومم

یادمه یادت بود یادگاریام

الان شدی خاکستر جا سیگاریام

همون بودی که میگفتم همیشه میخوام

همونی شدی که میگفتم اسمشم نیار 

هر لفظی اومدی خاطرش مونده 

داستانت کامل نی اخرش مونده

کامل میشه وقتی بیای خونه














عکس تنهایی زیربارون - گالری عکس

aaaaaks.ir › عکس-تنهایی-زیربارون

۸ آذر ۱۳۹۵ ه‍.ش. - برای دیدن عکس های با موضوع " عکس تنهایی زیربارون " می توانید از لینک های زیر استفاده نمائید .عکس های عاشقانه جدید ...

عکسهای تنهایی زیر باران - گالری عکس

aaaaaks.ir › عکسهای-تنهایی-زیر-باران

۱۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برای دیدن عکس های با موضوع " عکسهای تنهایی زیر باران " می توانید از لینک های زیر استفاده نمائید .عکس های عاشقانه جدید ...

عکس باران تنهایی - گالری عکس

aaaaaks.ir › عکس-باران-تنهایی

۵ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - برای دیدن عکس های با موضوع " عکس باران تنهایی " می توانید از لینک های زیر استفاده نمائید .عکس های عاشقانه جدید تنهایی ...

تنهایی دخترا زیر باران +عکس - پارس ناز

www.parsnaz.com › lonely-girl-in-the-rai...

تنهایی دخترا زیر باران تنهایی دخترا زیر باران تنهایی دخترا زیر باران تنهایی دخترا زیر باران تنهایی دخترا زیر باران تنهایی دخترا زی.

عکس و جمله های زیبا - چند قدم زیر بارون...

radepayedokhtareaban.persianblog.ir › tag

۲ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - من زن نشدم که در تنهایی ام حسرت آغوشی عاشقانه را داشته باشم. زن شدم. تا آغوشی در تنهایی عشقم باشم. به افتخار تو و من.

چند قدم زیر بارون...

radepayedokhtareaban.persianblog.ir

۲۸ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - تنهــــــــایی ام را دوســــــــــت دارم .... بوی پــــاک ... چترها را باید بست ، زیر باران باید رفت ... [ چهارشنبه ۱۳٩۱/۱۱/٢٥ ] [ ۱٢:۱٩ ...

زیر باران تنهایی

baran6605.blogfa.com

زیر باران تنهایی - دورازجون مخاطب‌"خاص" شمامخاطب‌خاص"ما"...خاص‌نبود"گاو"بود...!

تـــنهایی زیــر بارون

melika-tanhaa.blogfa.com

میگن هیچ عشقی تو دنیا مثل عشق اولین نیست میگذره یه عمری اما از خیالت رفتنی نیـــــست میگن داغ عشق هیچکی مثل اون که پس میزنتت ...

عکس های عاشقانه جدید تنهایی زیر باران - مجله ابرتازه ها

www.abartazeha.ir › news › عکس-های-عا...

عکس های عاشقانه جدید تنهایی زیر باران - در این مطلب عکس های عاشقانه تنهایی دختران زیر باران و عکس های غمگین روزهای بارانی را مشاهده می ...