رمان رویای سیاه از رضا زکی زاده

رمان رویای سیاه از رضا زکی زاده

نام رمان : رمان رویای سیاه

به قلم : رضا زکی زاده

حجم رمان : ۱.۷۶ مگابایت پی دی اف , ۰.۷۴ مگابایت نسخه ی اندروید , ۱۱۲ کیلو بایت نسخه ی epub

تعداد صفحات : ۱۰۴

امتیاز : ۲ از ۵

خلاصه ای از داستان رمان:

داستان از زبان دو نفر بیان میشه

پسری به نام امیر حسین و دختری به نام پریا که با توجه به مشکلاتی که براشون پیش میاد


فرمت رمان:pdf,apk,epub

دانلود رمان رویای سیاه از رضا زکی زاده با فرمت pdf
دانلود رمان رویای سیاه از رضا زکی زاده با فرمت apk
دانلود رمان رویای سیاه از رضا زکی زاده با فرمت epub
دانلود رمان رویای سیاه از رضا زکی زاده با فرمت java این رمان فرمت جاوا ندارد

صفحه ی اول رمان:

داشتم از شیشه ی ماشین خانوم کشاورز (راننده سرویس) به عابرا نگاه می کردم.
پسره ی احمق سیگارشو پرت کرد سمت موش توی جوب! خنده ام گرفت از اون مریضا بودا!
رد پرتاب سیگارو که دنبال کردم به یه با ارفاق پسر خوش قیافه کوله به پشت که توی لباس مدرسه بود رسید.
داشت زیپ سوئی شرت مشکیشو می بست.
داشتم سر تا پاشو بر انداز می کردم که چراغ سبز شد و ماشین راه افتاد،
طبق معمول نگار و صبا به هرهر و مسخره کردن عابرای بی نوا مشغول بودن.
– وای… صبا، جون من قیافه ی پلنگ رو ببین چه خسته اس حیوونی!
صدای خنده ی جیغ جیغوی صبا بد روی اعصابم بود.
– آره… خواسته بیشتر آرایش کنه ها، ولی صورتش جا نداشته طفلی!
بعدم خنده ی نکره و مزخرف هر دوشون،
البته اگه منم امروز کارنامه ی میان ترممو بعد دو روز غیبت نداده بودن دستم صدامو مینداختم
سرمو باهاشون عالم و آدم رو مسخره می کردم و می خندیدم. آه بلندی کشیدم،
نمی دونستم چجوری باید نه و هفتاد و پنج صدم ریاضیمو ماست مالی می کردم؟!
معلم عقده ای دلش نیومده بود ۱۰ بده. مامان منم که واویلا!
رو نمره های مدرسه ام خیلی حساسه.
توی دلم داشتم داستان سر هم می کردم واسه ی غر غرای مامانم که خانوم کشاورز ماشینو جلوی در خونه پارک کرد،
وقتی ام داشتم پیاده می شدم با لحن عصبی گفت: فردا شش و چهل و پنج پائین باش، نَه ساعت هفت.
بدون توجه بهش در و بستم و رفتم تو.
در خونه رو که باز کردم طبق معمول بوی هیچ غذایی نمی اومد.
انگار نه انگار که مامانم خونه داره.
مامان در حالی که داشت موهاشو با کش جمع می کرد از اتاق خوابش اومد بیرون؛ خیره نگاهش کردم و با طعنه بهش گفتم:
-امروزم به امید خدا گشنه پلو با خورشت دل ضعفه داریم؟
– کارنامه اتو گرفتی.
آه کشیدم؛ از اولم می دونستم همینو میگه الکی بحث غذا رو باز کردم.
– نه نگرفتم.
مامان ابرو های پهن هشتیشو توی هم کشید و با لحن جدی گفت:
-چیو گند زدی که کارنامتو رو نمی کنی؟! صبح مدیرتون زنگ زد گفت کارنامتو میده به خودت!
– کسی بهم نگفت. منم نرفتم دفتر بگیرم؛ هر چی دیر تر بهتر. والا… توش بیست و این چیزا نیست که واسه دیدنش مشتاقی.
کوله امو روی مبل پرت کردم و به اتاقم پناه بردم، نفس راحتی کشیدم و لباسای کوفتی گشاد و با یه تونیک تا روی زانو عوض کردم.
رفتم تو آشپزخونه، طبق عادت دستامو توی سینک شستم، صدای مامانم بلند شد: هزار بار نگفتم دستاتو اون جا نشور؟ نمی فهمی؟!
یواش گفتم: معلوم نیست تو مامان منی یا زن بابام!
و چون اصلا حوصله ی قشقرق نداشتم بلند با لحن مودب گفتم: ببخشید بار آخر بود!
بعد خوردن الویه ای که باقی مونده ی شام دیشب بود، ژست دخترای درس خون وبه خودم گرفتم و رفتم اتاق.
خب! حالا وقت چک کردن لایکای عکس جدیدم بود!
رمان رویای سیاه از رضا زکی زاده










رمان رویای سیاه از رضا زکی زاده برای دانلود با فرمت pdf,java,epub,apk

romansara.org › royayesiah

۱ روز پیش - رمان رویای سیاه از رضا زکی زاده ,داستان از زبان دو نفر بیان میشه پسری به نام امیر حسین و دختری به نام پریا که با توجه به ...

رمان رویای سیاه از رضا زکی زاده - رمانسرا

romansara.org › tag › رضا-زکی-زاده

نام رمان : رمان رویای سیاه. به قلم : رضا زکی زاده. حجم رمان : ۱.۷۶ مگابایت پی دی اف , ۰.۷۴ مگابایت نسخه ی اندروید , ۱۱۲ کیلو بایت نسخه ی epub.

رمان رویای سیاه Archives - یک رمان

www.1roman.ir › tag › رمان-رویای-سیاه

نام رمان : رویای سیاه. نویسنده : رضا زکی زاده کاربر یک رمان. خلاصه : داستان “رویای سیاه” عاشقانه ی امیرحسین ۱۸ و پریا ی ۱۷ ساله میباشد که ...

دانلود رمان رویای سیاه اختصاصی یک رمان | ...

www.1roman.ir › ... › pdf

۴ روز پیش - نویسنده : رضا زکی زاده کاربر یک رمان. خلاصه : داستان “رویای سیاه” عاشقانه ی امیرحسین ۱۸ و پریا ی ۱۷ ساله میباشد که به ...

اختصاصی یک رمان Archives - یک رمان

www.1roman.ir › tag › اختصاصی-یک-رمان

نام رمان : رویای سیاه. نویسنده : رضا زکی زاده کاربر یک رمان. خلاصه : داستان “رویای سیاه” عاشقانه ی امیرحسین ۱۸ و پریا ی ۱۷ ساله میباشد که ...

رمان جدید Archives - یک رمان

www.1roman.ir › tag › رمان-جدید

دانلود رمان رویای سیاه اختصاصی یک رمان. نام رمان : رویای سیاه. نویسنده : رضا زکی زاده کاربر یک رمان. خلاصه : داستان “رویای سیاه” عاشقانه ی ...

سایت رمان Archives - یک رمان

www.1roman.ir › tag › سایت-رمان

نام رمان : رویای سیاه. نویسنده : رضا زکی زاده کاربر یک رمان. خلاصه : داستان “رویای سیاه” عاشقانه ی امیرحسین ۱۸ و پریا ی ۱۷ ساله میباشد که ...

pdf Archives - یک رمان

http://opizo.com/77341/?www.1roman.ir › category › dl-roman

نویسنده : رضا زکی زاده کاربر یک رمان. خلاصه : داستان “رویای سیاه” عاشقانه ی امیرحسین ۱۸ و پریا ی ۱۷ ساله میباشد که به صورت دو دیدگاهی ...

یک رمان

www.1roman.ir

نویسنده : رضا زکی زاده کاربر یک رمان. خلاصه : داستان “رویای سیاه” عاشقانه ی امیرحسین ۱۸ و پریا ی ۱۷ ساله میباشد که به صورت دو دیدگاهی ...

دانلود Archives - یک رمان

www.1roman.ir › tag › دانلود

نام رمان : رویای سیاه. نویسنده : رضا زکی زاده کاربر یک رمان. خلاصه : داستان “رویای سیاه” عاشقانه ی امیرحسین ۱۸ و پریا ی ۱۷ ساله میباشد که ...