دانلود رمان شاه ماه من باش از آیلار.م (ayli.m)

خلاصه داستان: در مورد دختری ست که به خاطر پول به اجبار پدرش با آینده خود بازی می کنه دختر قصه...

 ما به این اعتقاد داره پول همه چی میاره… علم… خوشبختی… احترام … عشق… اما یکی هست که بهش ثابت می کنه… پول نیست که موجب خوشبختی و احترام میشه… با پول نمی شه عشق رو بدست اورد… قسمتی از داستان: درو باز که کردم… با فضای تاریک مواجه شدم… چشمامو چرخوندم… داشت سیگار می کشید. راهمو سمت اتاقم تغییر دادم. وسط راه بودم که گفت: -سلام سایه خانوم. تا الان کجا بودی؟ -مگه من تو کارای تو دخالت می کنم که تو می کنی؟ یه ابروشو داد بالا و گفت: -منو تو فرق داریم. خنده عصبی کردم وگفتم: -ببین به من گیر نده وگرنه با بابام حریفی. اخم کرد و به سمت اتاقش رفت و چند لحظه بعد با کتش برگشت. -آقا طاها… برگشت و نگام کرد. ادامه دادم: -یه بار دیگه بخوای به روابطم گیر بدی به بابا می گم یه زن دیگه داری. -سایه فقط خفه شو… خندیدم و اونم بیرون رفت و درو محکم به هم کوبید. هه… اینم شد زندگی؟در یخچال رو باز کردم… همیشه پر بود… آره من این زندگی رو انتخاب کرده بودم… پس باید نهایت استفاده رو می کردم… من زندگیمو دوست داشتم… انقدر صبا منو اینور اونور کشونده بود که سریع خوابم برد…

دانلود نسخه pdf مگابایت 3.5

 رمان خونه رمان های جدید رمان عاشقانه رمان pdf رمان ایرانی دانلود رمان رمان کده رمان رمان سرا رمان جدید





















پیشین نوشته قبلی: دانلود رمان شاه ماه من باش از آیلار.م (ayli.m)

download0.website › دانلود-رمان-شاه-ماه-م...

۴ بهمن ۱۳۹۵ ه‍.ش. - دانلود رمان شاه ماه من باش از آیلار.م (ayli.m). خلاصه داستان: در مورد دختری ست که به خاطر پول به اجبار پدرش با آینده خود بازی ...

دانلود رمان شاه ماه من باش از آیلار.م (ayli.m) :: عکس نوشته | دلنوشته | دانلود رمان

fazkhone.blog.ir › دانلود-رمان-شاه-ماه-من-...

۴ بهمن ۱۳۹۵ ه‍.ش. - دانلود رمان شاه ماه من باش از آیلار.م (ayli.m). ۴ بهمن۹۵. خلاصه داستان: در مورد دختری ست که به خاطر پول به اجبار پدرش با آینده ...

تصاویر

نتیجه تصویری برای ‫ دانلود رمان شاه ماه من باش از آیلار.م (ayli.m)‬‎

نتیجه تصویری برای ‫ دانلود رمان شاه ماه من باش از آیلار.م (ayli.m)‬‎

نتیجه تصویری برای ‫ دانلود رمان شاه ماه من باش از آیلار.م (ayli.m)‬‎

نتیجه تصویری برای ‫ دانلود رمان شاه ماه من باش از آیلار.م (ayli.m)‬‎

نتیجه تصویری برای ‫ دانلود رمان شاه ماه من باش از آیلار.م (ayli.m)‬‎

نتیجه تصویری برای ‫ دانلود رمان شاه ماه من باش از آیلار.م (ayli.m)‬‎

نتیجه تصویری برای ‫ دانلود رمان شاه ماه من باش از آیلار.م (ayli.m)‬‎

نتیجه تصویری برای ‫ دانلود رمان شاه ماه من باش از آیلار.م (ayli.m)‬‎

نتیجه تصویری برای ‫ دانلود رمان شاه ماه من باش از آیلار.م (ayli.m)‬‎

نتیجه تصویری برای ‫ دانلود رمان شاه ماه من باش از آیلار.م (ayli.m)‬‎

4 روز پیش

مشاهده همه

دانلود رمان شاه ماه من باش از آیلار.م (ayli.m)

4load.ir › دانلود-رمان-شاه-ماه-من-باش-از-آی...

۵ بهمن ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ۱ روز پیش – دانلود رمان شاه ماه من باش از آیلار.م (ayli.m). خلاصه داستان: در مورد دختری ست که به خاطر پول به اجبار پدرش با ...

دانلود رمان شاه ماه من باش از آیلار.م (ayli.m) - ...

www.joooyesh.date › دانلود-رمان-شاه-ماه-م...

ارسال شده در بهمن ۴, ۱۳۹۵ نویسنده مهسابرچسب‌ها دانلود رمان، رمان، رمان pdf، رمان ایرانی، رمان جدید، رمان خونه، رمان سرا، رمان عاشقانه، رمان کده، رمان های ...

دانلود رمان شاه ماه من باش از آیلار.م (ayli.m) - ...

ganje-man.rozblog.com › post › دانلود-ر...

۴ بهمن ۱۳۹۵ ه‍.ش. - وبلاگ 24 بابا، خدایِ بزرگِ من !!! چرا من؟!!؟!؟؟!!؟!؟؟!؟!؟ همه به این راحتی سالمن…, دانلود رمان شاه ماه من باش از آیلار.م (ayli.m), رزبلاگ.

رمان شاه ماه من باش از آیلار.م (ayli.m) | پست - ...

behtina.gdn › post

پست با عنوان رمان شاه ماه من باش از آیلار.م (ayli. m) از وبلاگ دلنوشته ع نوشته داستان کوتاه رمان.

دانلود رمان شاه ماه من باش از آیلار.م (ayli.m) - تفریحی|دانلود|آهنگ|اس ام اس|جدید

funito.ir › دانلود-رمان-شاه-ماه-من-باش-از-آی...

دانلود رمان شاه ماه من باش از آیلار.م (ayli.m) ..... اسوه می شود [112] · ساخت«سفرنامه من» در حالت تعلیق/جایزه‌ بین‌المللی برای «تا آمدن احمد» [ 122] ...

آیلار نی نی | جستجو در اسپیناد

espinad.xyz › tags › آیلار-نی-نی

رمان شاه ماه من باش از آیلار.م (ayli.m). خلاصه داستان: در مورد دختری ست که به خاطر پول به اجبار پدرش با آینده خود بازی می کنه دختر قصه.

رمانخونه کتابخانه مجازی ایرانیان دانلود رمان جدید - صفحه اصلی

toorbo.ir › post › رمانخونه+کتابخانه+مجا...

رمانخونه | کتابخانه مجازی ایرانیان (دانلود رمان جدید ... دانلود رمان شاه ماه من باش از آیلار.م (ayli.m) خلاصه داستان: در مورد دختری ست که به خاطر پول ...